![]() |
|
||||
|
||||
![]() Succes met de vorderingen, echt een leuk projectje.
Vind dat Oettinger logo in de grille ook wel wat hebben.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha ik zie je berichtje nu pas jah ![]() Ik plaats straks wel foto's van verdere vorderingen Bprijs bedankt gaat goed komen ![]() Last edited by oettinger_18 : 07-04-2012 at 18:36. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Last edited by oettinger_18 : 14-04-2012 at 22:47. |
|
||||
|
||||
![]() hey mo, lekker bezig, allemaal erg netjes!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx ![]() Oettinger carter is ook nog net een stukje te zien op de foto Last edited by oettinger_18 : 14-04-2012 at 23:45. |
|
||||
|
||||
![]() Moooi!
|
|
||||
|
||||
![]() Puntjes op de i zetten en veel kleine dingen wat nog gedaan moet worden
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Oettinger
![]() Ziet er nu al goed uit je bent lekker bezig ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hi, mooie auto!
Ik ben ook op zoek naar de Oettinger 8v kleppendeksel te kopen .. weet je wanneer een is? ga je de watercooled.nl mk1 show in september van dit jaar? Ik hoop om te gaan maar eerst ik nodig om klaar voor de mk1 golf show in het Verenigd Koninkrijk te krijgen in juli chris |
|
||||
|
||||
![]() Chris, there's an international part to the forums where you won't have to use google translate. (cause its really hard to read
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() Nog een fototje Ik moet nog de gti edition recaro's verlassen omdat het uit een golf 3 gti komt De antenee gat is dichtgelas de plastic bumper gaten zijn dichtgelas Zoek alleen nog verstelbare spiegels aangezien die bij het loshalen gesneuveld zijn(de bout bij het verstelknop wou niet los dus krak hele mechanisme kapot) Last edited by oettinger_18 : 17-04-2012 at 19:42. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=97406 zijn zelfs al wit.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb hem een pb gedaan ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding man! Thanks voor het spruitstuk he
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gave auto Mo! Had zelf een soortgelijk stuur in mijn mk2 16V was ook mee gespeeld door Oettinger.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Veel plezier ermee ik had er niks aan hoop dat jij er wel wat aan hebt ![]() Ben net terug van 5 weken turkije dus kan nu als ik tijd heb puntjes op de i en dan apk en dan toeren ![]() ![]() SpeedieD: Thnx zijn schaarse stuurtjes vind je helaas niet meer |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inderdaad. Volgens mij heb ik de mijne toen weggegeven...... Ik wou een momo stuur.... ![]() |