![]() |
|
||||
|
||||
![]() Damn, dat is goed besug zijn zeg. Dit gaat echt een hele mooie kar worden
![]()
|
||||
|
||||
![]() ik heb koen hier ff naar toegeloosd...
past wel bij het clubje dacht ik zo..........
|
||||
|
||||
![]() hoe je kan de fotos niet zien ?
Ik hoop dat anderen ze wel kunnen zien. Projectje ben ik begonnen in september, maar in de winter heb ik gewoon een paar maand al het werk neergelegd. vorige week ben ik terug begonnen. Ondertussen is het projectje van de corradostoelen ook afgevoerd en heb ik porsche 944 stoelen gekocht. Deze heb ik nu helemaal uit elkaar gehaald. De zijdelingse steunen worden veel hoger gemaakt dan origineel zodat ik een soort kuipstoel ervan maak. Meer hierover binnen een paar dagen ![]() Last edited by Dubtechnologies : 07-04-2005 at 12:34. |
|
||||
|
||||
![]() Pffff nice!! Goed bezig hoor!!! BLIJF POSTEN PLEASE!
Succes nog verder! |
|
|||
|
|||
![]() niet normaal, voor een daily
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey koen,ook de weg naar hier gevonden?
ik volg je daily al een tijdje op cleaned. zoals de meeste hier al zeggen: keep up postet.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Helaas komt er nu geen wagen meer bij dus deze wordt de daily. De 1ste cor ben ik aan begonnen, toen daily cor bijgekcot, dat is uit de hand gelopen en dan nu een golfje bijgekocht voor daily. Dit loopt ook ut de hand, maar blijft wel een daily :P |
|
||||
|
||||
![]() Welkom ............tof project .............en bijna alles in een dag gedaan als ik het goed lees....hahaha lol
|
||||
|
||||
![]() welkom, vooral foto's blijven posten, wordt een mooie auto zo te zien
|
||||
|
||||
![]() Project is idd goed uitgepakt, netjes allemaal.
|
|
||||
|
||||
![]() ziet er allemaal goed uit, heerlijk hoe die "daily"drivers altijd uit de hand lopen.
![]() succes
|
||||
|
||||
![]() strak werk
mooie velgies ook |
|
||||
|
||||
![]() fijne wagen
![]() spatbordrandjes minder, maar zie t wel wat worden ![]() succes! |
|
||||
|
||||
![]() De spatbordrandjes moest ik wel zo doen ivm de velgen, anders pasten die er niet onder. Ze zijn in de maten 7x15 et13. De voorste heb ik laten afdraaien tot et 21.
En ik zie het niet graag als velgen buiten de wielkassen komen. Iedereen bedankt voor de commentaren, zowel positief als negatief wardeer ik enorm. |
|
||||
|
||||
![]() Een updateje van de porsche stoelen
De corrado stoelen gaan niet door omdat ik een set porsche 944 stoele op de kop heb kunnen tikken en die ga ik nu helemaal aanpassen en terug bekleden. ![]() Zitvlak helemaal uit elkaar gehaald tot ik enkel het frame over had. ![]() En dan de zijdelijnkse steunen eraf geslepen en nieuwe geplooid, "iets groter" Verschil tussen de oude steunen en de nieuwe, dus dan zie je hoeveel hoger het allemaal wordt. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik doop dit tot het project van de maand
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Woeiiiiii, RESPECT! Goeie aanpak van dit project. Hou ons op de hoogte.
Heb je trouwens ook nog een fotootje van die blauwe Corrado? |
|
||||
|
||||
![]() Fotootje van mijn blauwe corrado, binnenkort ook helemaal terug veranderen :P
![]()
|
||||
|
||||
![]() hey, is dat niet die corrado waarvan ze de wielen een keertje voor de grap eraf hadden gehaald?
|
||||
|
||||
![]() Yep dat is em rene :S