![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb net even op mjmautohaus.com gekeken leuke prijzen maar geen type 1 of diesel Jammer
![]() ome dealert in dokkum van de week nog geweest 1 drukpen keerring,priceas keerring,messing busje voor drukpen en een 4 grilclips tataa 40 euries maarja ik wou even door met de bak maar je raad het al niet te vaak ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klopt het oudere spul leveren ze niet. Maar alles is Duits en OEM. Ik vind het knap dat het van VW in Duitsland naar Amerika en weer terug naar Europa verscheept kan worden en dan nog de helft goedkoper is. Weet je ook wat er bij de stealer blijft steken... Maar to the point; de kop zit er weer op en de distributie is klaar (zenuwachtig pielwerkje maar het is geslaagd
![]()
|
||||
|
||||
![]() Spannend!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen weekend nog even een paar uurtjes in de motor kunnen steken..
![]() ![]() Op de foto is de carterpan eronderuit, die maak ik van binnen even goed schoon en van buiten weer netjes in de lak. Ook ben ik nog druk bezig met de motorkabelboom, de hele isolatie van de kabelboom laat los dus alle troep eraf en nieuw intapen met HPX vulcaniserende tape. Het VR6 deksel wordt straks zijdeglans zwart met waarschijnlijk de letters in de roze F&I kleur ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik zou wel een andere krukas poelie pakke ik kom daar ook niet mee weg bij mijne
voor de rest ben je super bezig ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lijkt me erg leuk! goed bezig ![]()
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Misschien de carterpan ook even in die kleur spuiten, kan je ook makkelijk in de gaten hoever ie van de grond af hangt
![]()
|
|||
|
|||
![]() dat zal niet ver zijn denk ik :P
kreeg gister al rillinge toen ik onder de jetta in keek haha
|
||||
|
||||
![]() Hindert niks, schroefset is het woord
![]()
|
|||
|
|||
![]() schroefset heb ik ook indd, en heb nog een set 9j zomer wiele ligge dus omhoog zal die toch moete denk ik haha
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht aan 17 inch BBS Lemans met een mooi smal bandje. Velen vinden het wellicht aan de grote kant voor een mk2, maar 16 inch en onvoldoende verlaging omdat je anders over de grond sleept is ook niks..
|
||||
|
||||
![]() Zijn die ouwe A8 velgen niks dan,
of gaat dat niet passen qua ET etc.. 17 inch lemans ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vind ze zo afschuwelijk, doe mij maar grijs met een polijste rand
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag vliegwiel, koppeing, versnellingsbak en carterpan gemonteerd. Van de week even het thermostaathuis en de motordraadboom afmaken en dan komen er weer wat foto's.
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig, kan niet anders zeggen dikke respect.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ging even om de maat pik! Jammer, maar vind le mans persoonlijk wat standaard.. Zal gerben even smsen wat ie vrijdagavond doet, dus dan hoor je wel of we langs komen! ![]()
|
|||
|
|||
![]() ben benieuwd
![]() hou het topic in de gate ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je bent goed bezig, blij het zeker volgen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Doe m'n best maar heb niet altijd evenveel haast en tijd. Daar is het ook hobby voor nouu
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb onder de jetta Spaghetti spruitstuk, katvervanger,geen midde demper, en een ori look einddemper op maat gemaakt
![]() en het hele zaakje is 63,5 mm RVS ![]()