![]() |
|
|||
|
|||
![]() tja ik zit op het moment thuis dus heb tijd over.. volgende week is dat weer anders..
ga lekker door hoor .... waar blijft die nieuwe opdracht!!!?????:-) |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Foto 1 ![]() Foto 2
|
|||
|
|||
![]() foto 2 is het rubbertje achter de schakelaar voor de binnenverlichting..
foto1 ....heb ik ff geen ideee |
|
||||
|
||||
![]() foto 1 is voor de buis van de schakelstang om speling tegen te gaan
heb ik pas vervangen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @.fabbi: Ja dat is helemaal correct.
@.sinan: Shit dacht dat het wel een moeilijk onderdeel was om te raden. maar het is helemaal juist. Geinig Topic dit.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Je mag nog even doorspelen dus . . . Quote:
Ik ook, heb hem gelijk geadviseerd om de volgende keer over te stappen naar een kabelbak ![]() Quote:
Soms zijn er ook wel leuke Topics ![]() De laatste paar dagen veel in het ziekenhuis gezeten, dus ik heb het een beetje laten versloffen, zal vanmiddag een nieuwe voorraad maken . . . Voor nu dan maar even een zoethoudertje : ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @.ReBo : Ja ik zie het
![]() Een wilde gok hoor,maar volgens mij servo's voor de koplamp verstelling.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Foto 4 ![]() Foto 5 ![]()
|
|||
|
|||
![]() foto 4 abs ring op de wielnaven..
foto 5 is volgens mij achterzijde tellerklok bij km teller aansluiting.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Moet jij niet eens buiten in de zandbak gaan spelen ofzo ?? Elke keer met al die goede antwoorden van je . . . ![]() Die ABS ringen heb ik dus net staan fotograferen voor iemand van hier op het forum . . . voor de volledigheid, deze zijn voor de achterzijde ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahaha telkens als ik kijk wil ik gaan antwoorden maar dan blijkt het antwoord er al meer dan een uur te staan
![]() Maar wel leuk dit want er waren al een paar deeltjes die ik niet kende zoals de rvs versie van het schuifdakstangetje ![]() Ik weet niet of ik ook mag posten maar heb wel een leuke 1) ![]() 2) ![]()
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 15-01-2012 at 11:32. |
|
|||
|
|||
![]() Zal ik en keertje niet antwoorden dan?? :-)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Van mij mag je hoor ik weet het nait! Als jij niet meedoet gaat het Topic zo dicht,moeten we ook nie hebben ![]()
|
||||
|
||||
![]() nr 2 is een carburateurvoet.
nr 1 kan ik even niet plaatsen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
EDIT: ik had 1 en 2 omgedraaid. 1 is een onderdeel dat ergens binnen in zit. 2 is inderdaad de pakking/carburateurvoet. ![]()
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 15-01-2012 at 18:03. |
|
||||
|
||||
![]() @.Jel Golf 2 GTI:
Foto 1 Volgens mij is dat een as uit het motorblok,waar weer een poelie op gemonteerd wordt. Als ik zo kijk naar de afdichtringen en schroefdraad dan.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zuigertje van de hydraulische koppeling?
|
||||
|
||||
![]() nope en nope. Moet ik tips gaan geven of gaan we gewoon nog ff verder met zoeken
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() is dat niet de doseur die in een spinnekop zit?
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos Last edited by René : 15-01-2012 at 18:49. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yes ![]() ![]() Is idd de benzine doseur van een k-jet systeem. Heb deze ooit opengedaan met de bedoeling te reviseren. Je luchtweger duwt deze naar boven en beneden waardoor er meer of minder benzine naar de verstuivers gaan.