![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
whahahaha dan ben je niet de enige ![]() en bij deze *bump* ik je topic weer
|
||||
|
||||
![]() daarom ben ik een proud volksforum member en geen radoboy
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en ik heb weer `n nieuwe signature ![]() |
|
||||
|
||||
![]() waar dan?
|
||||
|
||||
![]() hier
![]()
|
||||
|
||||
![]() bump
|
||||
|
||||
![]() bump
|
||||
|
||||
![]() 650
|
||||
|
||||
![]() ^^
|
|
||||
|
||||
![]() Richard,
Ik zou ze zo van je kopen.....................maar heb helaas al 2 setjes velgen liggen voor de GTI en ga over een dikke maand trouwen (+ bruiloft etc) dus als ik aan mijn aanstaande vraag of ze het een goed idee vind dat ik wel interesse in je velgen heb, dan weet jij wel wat er gaat gebeuren vrees ik......................... :o :o :o :o Grtz............... LRR Ps: Als je ze nou gewoon op zolder legt onder een kleedje, dan kunnen we over een jaartje misschien wel zaken doen.............Ik vind ze namelijk zo mooi !!!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() half jaartje dan? als je nu ff een envelopje op je trouwkaartje zet dan lukt het wat sneller..
en je mag ze best nu ophalen en pas over 6 maand betalen..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:biggrin: of lekker makkelijk in een boel termijnen van 1 euro 25 per maand ![]()
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() ben al effekes aan het speuren naar een pica van een vento met nothelles er onder......kan zon picca niet echt vinden, heeft iemand toevallig een picca er van?
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry, kan ik je niet aan helpen, maar lijkt vast extreem goed! Vind die Nothelles ook errug geil!
|
||||
|
||||
![]() komt omdat ze er domweg gewoon heel weinig zijn...
weet zeker dat als ik ze onder de lupo zou zetten dat ik de enoge ben die ze onder een lupo heeft..
|
||||
|
||||
![]() Lees je mail eens en beantwoord die
![]() |
|
||||
|
||||
![]() sorry gert...sold!!!!!!!!!!!!!!!!!!!