![]() |
|
|||
|
|||
![]() als er nog mensen zijn die zich vervelen haha
|
|
|||
|
|||
![]() is altijd achteraf maar als je mij had gebeld, had het je een berg ellende gescheeld.
|
|
||||
|
||||
![]() Met alle respect hoor, maar dit soort ellende kun je toch bijna niet over het hoofd zien bij aanschaf?? :S
|
||||
|
||||
![]() als t allemaal vol geplamuurt is zie je er soms weinig van...
|
|||
|
|||
![]() Dit Was Vakkundig Dicht Geklaaid
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ik zou zeggen, moed er in houden en gewoon doorgaan dan komt er vanzelf een eind aan! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Phoe phoe, hier is de stukadoor aan het werk geweest.
Zou je niet zeggen als ik zo de eerste foto`s bekijk, dan ziet hij er best goed uit. Jaartje geleden een kever verkocht voor 400 euro, die was beter als deze. Zuur zuur, maja aan de slag, maak er iets moois van. Kevertje is altijd wel te fixen, gaat alleen wel wat centen kosten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is zeker k*t
bij men eerste kever net hetzelfde meegemaakt maar dan ook aan de raamstijl achteraan etc 1500 € voor de vuilbak , had zelfs nog een extra body bijgekocht wat blijkt , pasten de ramen niet meer in . was uiteindelijk dik 2000 €kwijt en heb er maar een 1000 van kunnen recupereren . sinds toen enkel te vinden bij de watergekoelden .. ik ben van gedacht , een auto van '50 / ' 60 / ' 70 is wss al eens gerestaureerd , maar dan is de vraag nog hoe .. hoop dat je hem nog in orde kan maken , op de eerste foto's ziet hij er nog zeer netjes uit anders .. veel succes met het project ! grtz jelle
|
|||
|
|||
![]() we gaan morgen eerst bellen met de rechtsbijstand dit valt onder verborgen gebreken dus een zien wat ze kunnen doen
|
|
||||
|
||||
![]() "Mooiste" wat ik ooit heb meegemaakt was:
Een oud klasgenoot wilde een nieuwe auto. Deze moest stoer en groot zijn, liefst amerikaans. Dus kocht hij via de autotrader een dodge w200 verhoogd op gas. Leger groen, verhoogd en de adverteerder had er altijd een camouflagenet overheen voor de verkooplook. hij deze gekocht, tijdje mee gereden en wilde hem toen mat zwart hebben. Hij een excentrische schuurmachine op de zijkant en na 1 minuut vlogen de oude kranten hem om zijn oren. Had de vorige eigenaar de gehele zijkant, de gaten ( zo groot als kratjes bier) gedicht met papiermachee.. geniaal
|
||||
|
||||
![]() Zo wat een ellende zeg.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() nou denk dat we mijn verlies gaan nemen en gaan kijken voor wat anders
want kom nu nog veel meer tegen denk dat het inruilen word en dan maar een ander word |
|
|||
|
|||
![]() http://link.marktplaats.nl/492124771
nou iemand die het aandurft hij staat te koop wel met zwaar verlies |
|
||||
|
||||
![]() Damn das ff een klote streek.....
Jammer dat het zo moet lopen! Hopelijk vind je nu een goede en waardige vervanger ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik denk dat je beter een body bij kan halen,die opknappen en erop knallen.deze is wel erg croky,denk ook niet dat je je vraagprijs gaat beuren[als je er al af komt] in deze staat.
of wil je helemaal geen kever meer?
|
||||
|
||||
![]() ga je spijt van krijgen !
zoals hierboven al gezegd miss een extra body bijzoeken of effe doorbijten en oplassen of laten doen , dan kost het je wel wat maar dan ga je er meer plezier aan beleven dan aan dat beetje geld dat je er er nu ( miss ) voor terugkrijgt ![]() maar de uiteindelijke keuze is natuurlijk voor jou .. grtz
|
|||
|
|||
![]() FRANK WELKOM IN DE WERELD DIE LUCHTGEKOELD HEET EN DAN BEDOEL IK MET ONVERWACHTE DINGEN TEGEN KOMEN
maar voor rest keep up the spirit en opknappen dat ding zoals de vrouw al zei nu heb je echt een project voor je ouwe dag
|
||||
|
||||
![]() Heb je hem weer van marktplaats af gehaald? of is hij toch verkocht?
|
|
|||
|
|||
![]() Frank..
Ik hoop niet dat je hem gaat verkopen.. Wat er al eerder gezegd is, je kan hem nu beter flink onder handen nemen en dan weet je tenmiste wat je hebt. Het kost idd aardig wat centen maar ik denk dat het de moeite waard is! Gun jezelf wat geduld en doe alles beetje bij beetje ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |