![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat een gave caddy
respect voor het werk |
|
||||
|
||||
![]() erg dikke caddy, hoe hebben ze die zijkant dichtgewerkt?
|
|||
|
|||
![]() Hier nog een paar fotos van de caddy in fryslan!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb de caddy in leeuwarden bekeken ,maar wat een mooi ding zeg ! Respect !
|
|||
|
|||
![]() Thanks en wie weet tot de volgende meet .....
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat vinden jullie
Originele mistlampen ![]() ![]() Of ronde mistlampen ![]() ![]() of geen mistlampen ![]() ps ik heb de ronde mistlampen ook in het verkooptopic staan ik heb ook nog een setje gele originele mistlampen liggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Normaal gesproken zou ik voor die gele gaan, maar ik weet niet of dat zo'n goed idee is, gezien de kleur van je auto...
die oem's dan maar ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() waar zijn die pics gemaakt, met die platgeslagen postduif op de aanhanger?
|
||||
|
||||
![]() Dikke Caddy! Ik zou de OEM mistlampen doen
|
|
||||
|
||||
![]() ik vind die ronde beter staan eerlijk gezegd.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die foto heb ik nog niet zou je me die hi res kunnen mailen totocobus@gmail.com thanks |
|
|||
|
|||
![]() erg mooi geworden
|
|||
|
|||
![]() Vandaag eindelijk mijn nieuwe panelen gemonteerd
Ik speel nu met een 3 weg compo met Phonocar - 2/738 Hi-Tech lijn 16,5 Cm Power Max 200 – Rms 100 Watt - Frequency response 75÷4000 Hz - S.P.L. 1W/1m 92 dB - Impedence 4 Ohm- Voice Coil Ø 32 – Basket Extraflat Aluminium - Cone PPM – Phonoprene sound– Neodymium Magnet ![]() Phonocar - 2/739 Hi-Tech lijn Power Max 200 – Rms 100 Watt - Frequency response 75÷3800 Hz - S.P.L. 1W/1m 92 dB - Impedence 4 Ohm- Voice Coil Ø 32 – Basket Extraflat Aluminium - Cone PPM – Phonoprene sound– Neodymium Magnet ![]() Phonocar - 2/428 Hi-Tech lijn RESONANCE CHAMBER - SILK DOME - Neo Dym Ium magnet Power Watt Max 350 - Rms 175 with x-over 6,5 KHz -12 dB/Oct Max 240 - Rms 120 Dimensions Ø46 Voice Coil Ø 28 mm. - Frequency r. 1.300÷20.000 Hz - S.P.L. 1W/1m 90 dB - Impedance 4 Ohm ![]() Het klinkt nu veel beter dan de 2 weg compo vooral het middengebied is echt een welkome aanvulling Dus stemmen toetsen gitaar etc klinkt veel transparanter en meer open dan met de 2 weg compo hier een paar foto's deze panelen zaten er op : ![]() en nu ziet het er zo uit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() binnenkort meer Marco |
|
||||
|
||||
![]() Netjes Marco.
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb hem gisteren even in het echt mogen bewonderen.
Voor mij is het een van de mooiste caddy's die ik in het echt gezien heb. Zo niet de mooiste. ![]() Die deurpanelen zijn uber vet Marco. Heb je er bezwaar tegen als ik dat idee van je overneem? ![]() Quote:
Straks vind je dat niet meer. ![]()
http://Caddy-Club.nl Last edited by Ediejo : 12-02-2012 at 10:56. |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Hierbij nog even wat pix van de caddy op de winterwielen. |
|
|||
|
|||
![]() Even een kleine update
De strip achterin de laadbak was niet echt netjes deze is gestraald en gepoedercoat thanks to ED ![]() de strip is nieuw geworden zie foto's ![]() ![]() Marco |
|
|||
|
|||
![]() Even een kleine update
Vandaag de Spiegels en handgrepen gemonteerd en ik moet zeggen .... ik vind het mooi Spiegel voor ![]() Spiegel Na ![]() Nog eentje voor ![]() en eentje na ![]() ook de handgrepen bestuurderskant dik en met slot ![]() en dan de slanke uitvoering zonder slot ![]() bijrijderskant voor ![]() en na ![]() ![]() totaalplaatje ![]() binnenkort gaan de koplampen erin en de zomervelgen eronder marco |