![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn vader heeft ook eindelijk het internet gevonden en verkoopt zijn oude troep op marktplaats, tlukt hem heel aardig en heeft al enkele dingen met succes verkocht. Hij doet het volgens het principe eerst geld overmaken dan goederen opsturen en dat gaat goed.
Krijgt ie opeens een mailtje: hoi voor 15euro mag u ze zonder bijkomende kosten franco sturen met dien verstande dat ik als ik ze thuis heb per omgaande aan u betaal op een manier die we afspreken b.v per bank maar geen rembours of vooruit!! vertrouwt u het niet?? als u mij niet vertrouwt wat moet ik dan ?? als dat zo is gaat het over !! gr gerrit. dit stuurde mijn vader terug: Hallo Gerrit, > > Ik heb je bericht onrvangen ik snap alleen niet waar je het over hebt en > over welke advertentie je het hebt. > Ten aanzien van betalen wanneer het geld op mijn rekening staat stuur ik de > bewuste spullen op, dit is tot nu toe tot ieders tevredenheid gegaan en > blijft ook zo gaan simpel he. > > mvg > Dirk. en dit kreeg hij weer terug: hoi ik had het over de hijs haken waar u er 2 van had ik kan niet helpen dat u zo veel artikelen op mp hebt te verkopen dat u niet weet waar ik het over heb maar u mag ze als udat wilt best houden zo nodig hoeft ik ze niet. gr gerrit nog vraag ik je toch, wat een rare gast ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @ Berserker:
Zulke figuren heb je er altijd bij op MP..... Niet te veel tijd insteken, verkopen op MP gaat in goed vertrouwen, en graag of niet hoor!
|
||||
|
||||
![]() marktplaats is bellen veel beter .en iemand die mij via een zijweg in het oor fluistert via mail als een kampert dat ie goedkoper is kan voor mij ff op dat moment gewoon kapot vallen .ik doe op dat moment zaken met de 1e aanbieder ,komen wij er niet uit dan zal ik met die kampert gaan handelen ,maar dan ook echt wel over muizenkorrels .want als jij het dan zo goedkoop kan aan bieden ,kan ik ook scherp handelen .
weet je wat een spassbieder op ebay is .juist zo'n hufter die op zijn eigen advertentie bied om de prijs op te krikken ,kan ook gewoon kapot vallen met zaken doen ben ik heel rechtlijnig en eerlijk ,wie het eerst komt wie het eerst geholpen wordt
|
||||
|
||||
![]() das de enige manier Serge
|