![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jammer dat ze zo breed uitvallen, of vindt je dat mooi?
Gaaf bakkie met de juiste kleur zo, heb ik ooit ook nog gehad. Was een gtd. |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind dat zelf mooi, voor moet alleen eigenlijk een smaller bandje erom maar dat is van latere zorg. (dan kan ie ook weer ietsje omlaag)
Thnx voort compliment |
|
||||
|
||||
![]() gaaf man! valt indd best breed
![]() komt het goud nou zo raar over of licht dit aan de foto's?
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Dank je, denk dat het aan de foto ligt, zo heb je een beter beeld:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dikke shit hoor!
Kom binnenkort de echte kleur wel ff bekijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() daar toont het indd al veel beter
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat door de filter van het bewerken het goud er zo uitknalt.
De kleur komt op de laatste foto meer tot zijn recht |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij ook nog een aantal pics van VW Home
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() de 24ste wordt ie eindelijk getaxeerd, kunnen we met een gerust gevoel naar Oostenrijk.
|
|
||||
|
||||
![]() 2 foto's van Der See editie 30
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() op zich leuk ding, maar rijd je altijd zonder je rossetten en doppen op je velgen? zag je zo in Velden rijden.
|
||||
|
||||
![]() Ik had voorheen nog geen sleutel om de doppen goed vast te zetten en was derhalve bang ze te verliezen. als het goed is heb je me dan op zaterdag vroeg in de middag gespot, ik kreeg de sleutel 's middags en rijd sindsdien gewoon met doppen rond.
Ziet er veel dikker uit en nu zitten ze tenminste vast (bij die lage 6 kant doppen kan je ze niet echt goed met de hand vastzetten vandaar ![]() |