![]() |
|
||||
|
||||
![]() volgens mij doet wietse (jettaracing) dat wel eens of hij tijd en zin heeft dat weet ik niet
![]() |
|
||||
|
||||
![]() waarom kan ik de foto's niet zien?
|
|||
|
|||
![]() ik zie ook niks
|
|||
|
|||
![]() leuke auto, jammer dat ik de foto's niet kan zien
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() sorry van de foto`s
![]() heb paar maanden terug andere velgen gekocht voor de golf porsche c2 moesten worden opgeknapt. ik heb ze op nieuwe grijs laten spuiten. ![]() mini meeting in hallum ![]() dit is is de winter modus ![]() ![]() ook heb ik nog een grijse golf 2 er bij gekocht. blijft gewoon standaard binnenkort nog wel wat foto`s. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja klopt bedankt voor de foto`s ![]() foto`s wil niet meer maar even een snelle blik hoe de auto er uit zag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() dat was het wel zo`n beetje heb de audio inmiddels ook netjes in gebouwd. hier nog geen foto van moet ook nog eens even |
|
||||
|
||||
![]() Leuke kar ja! Vond de Keskins ook erg leuk destijds. Zijn dat 6 en 8j C2's die je er nu onder hebt? Staat keurig!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja klopt voor 6 j en achter 8 j achter is hij wel breed weet nog niet of ik de velgen houw. keskin zijn eventueel te koop ![]() |
|
|||
|
|||
![]() wat klote weer
![]() auto heeft het van binnen niet droog gehouden. dus de auto maar in de garge gereden vloer kleed er uit en alles maar drogen. weer 2 dagen van de vakantie naar de klote hopelijk nu op gelost door nieuw deur folie te plaatsen. is maar weer afwachten. ![]() ![]() |