![]() |
|
||||
|
||||
![]() die zou voor een kwart van de prijs zo weg zijn. Kijk hoeveel aandacht dat hok van Split overal krijgt. super auto
|
||||
|
||||
![]() Ja ok voor een kwart van de prijs begrijp ik maar deze is bijna al klaar dus ja voor de liefhebber die zo wil rijden die er "genoeg" zijn is het ideaal.
En hobby kost geld ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Ik erger me al aan een roestplek o.i.d maar vind t wel leuk om te zien ![]() Last edited by Johan1982MK1 : 19-07-2010 at 16:46. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je deze in het echt wel eens gezien hebt, weet je dat die zelfs met deze 'looks' niet zo 123 door de APK/veilig/rijdend krijgt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee ok Spiderclass maar je begrijpt wat ik bedoel.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
behalve ik ![]() beetje zonde! maja ik ben saai daarin, doe mij maar een nette gerestaureerde waar tijd/geld in is gestoken. dat verdient zon bakkie imo zonder meer!!
|
||||
|
||||
![]() Jah, Jah...
Weetje uit eindelijk vind ik ze allemaal mooi en allemaal asfaltwaardig en stijl is smaak waar vervolgens niet over getwist.......(filosofisch moment) Ben ik de enige die het op een of andere manier zielig vind dat zon '74 er daar bejaard staat te zijn? (emomoment) Tis net als het assiel, ik hoop dat ze allemaal een baasje krijgen, zolang er niets compleet rot is is er nog hoop. (geloofs opwelling) Tijd en geld ja...iets waar we allemaal steeds minder van schijnen te krijgen en ik zeg paars BEDANKT!! (politieke frustratie) NASH