![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik had op mijn Jetta 1 een verenset. Deze moest ik inbouwen op de originele set. Wel vervang je daarbij de dempers.
Achter was deze trapsgewijs verstelbaar. Voor vast. Was 40/60-80 volgens mij. Zag er zo uit: ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik ervan uit ga dat het onderstel van een jetta redelijk gelijk is aan dat van een golf dus dan raad ik je een tec/supersport set eigenlijk af aangezien je niet laag wil gaan. Denk dat je hem dan te stug vindt. Ik ga mijn set iig modificeren zodat het wat minder stug rijdt.
|
||||
|
||||
![]() Supersport op normale hoogte (niet heel erg laag) is gewoon comfortabel is mijn ervaring. Ik had hem onder m'n Jetta op APK hoogte, en toen reed het gewoon lekker
![]() Ik heb er nu TEC onder maar dat is gewoon stuiterspul, ook al schroef je hem wat omhoog. |
|
||||
|
||||
![]() Voor de keuring hier moet de bodemvrijheid 11 cm zijn (9 cm met bestuurder erin).
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dan moet je veren kiezen en geen schroefset.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat vind ik nog redelijk hoog en dan zou ik idd geen schroefset nemen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar hoe zit het dan met de stug-heid? ![]() Quote:
Zoiets dus qua look. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Een normale verenset is normaal gesproken niet stug.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mijn TEC set onder degroene vari is dus helemaal niet stug ,en die is nu ong 5 a 6 cm verlaagd tov origineel . Quote:
Hangt ook heel erg van de staat van je schokbrekers af !
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb zelf ook liever verlagingsset met veren én schokbrekers, zo weet je zeker dat de veren goed zijn i.c.m die schokbrekers.
|
||||
|
||||
![]() TEC set aangeschaft bij MBH trading, krijg ik hem net binnen via Hottuning. Terwijl ze beide die dingen voor een andere prijs aanbieden.
Maargoed, ik ga zo maar een sleutelen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ben ook ontzettend benieuwd naar ervaringen met deze schroefset. Door het verhaal wat Sjaak verteld zou je bijna over stag gaan. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het is idd wel een mooi verhaal, maar ondertussen krijg je maar 1 jaar garantie waar je bij een Super-Tech set al 2 jaar krijgt ![]() Misschien is het een goede set maar dan zou ik toch ook op zijn minst 2 jaar garantie verwachten/willen.. |