![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg leuke meeting jongens !
Wel grappig dat je bij de ingang zo,n veiligheidshesje kreeg. Iets wat ik zelf nooit zou kopen maar wat je wel echt in de auto moet hebben. En die Dub in sticker moet wel ergens op een van de ruiten komen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
klopt dat was ik met een maatje.. ![]() Toeter de volgende keer ff dan ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kom op zeg... Je bal was te zompig en te duur... ![]() Dat heeft denk ik weinig af gedaan aan deze meet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij dus ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat boeit gewoon niet... kom op zeg..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja kom op zeg
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zondag 2 mei was er in arnhem weer de jaarlijks terugkerende vw meeting in Arnhem.
Dit keer op een andere lokatie. Het weer zat niet erg mooi,desondanks was de opkomst groot en waren er veel show wagens aanwezig. Hieronder ene kleinen impressie van deze meeting. Meer foto's staan op www.vwteampg.nl Mvg VWteamPG crew. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() was een gezellige meet . ind een beetje jammer van het weer , maar volgende keer beter .
heb me vermaakt . top organisatie
|
||||
|
||||
![]() Onze foto's( Het zijn er wel niet super veel) staan ook online.
Kijk op http://www.subdubbers.nl in het fotoalbum. Voor een grote plaat stuur me maar een pb |
|
||||
|
||||
![]() En ook onze foto's staan on-line!
check: www.VWTeamArnhem.com
Instagram/AndreBusser Last edited by a.busser : 03-05-2010 at 19:16. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er even links van gemaakt, let even op het formaat, dit was erg groot
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zag het, heb de foto's uit het bericht gehaald!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als ik de bal te zompig vind en te duur is dit de plek om dat te vertellen lijkt mij. dat ik de meeting verder goed geregeld vond staat in de regel er boven!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dan had je die ook niet moeten nemen bolle, de patat was prima een beetje zout maar ach... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
als je alles van te voren zou weten....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik had eindelijk een frietkraam waar genoeg zout opzat naar mijn smaak ![]() vond het wel vervelend dat het in een puntzak zat,hou niet zo van de patat onder de saus vandaan graven met je vingers. maar genoeg over het eten nou,das immers allemaal bijzaak ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ de pul: wel gaaf dat je toch in de audi was!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
had je nog wel even verwacht voor een babbeltje eigenlijk.... ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tja ik ook....
maar je weet hoe dat gaat op zo'n dag, druk, druk, druk.... Vooral omdat er twee van ons team ziek thuis waren, en tja dan vallen er gaten in het rooster. ik heb een rondje over het veld kunnen lopen, and thats it. Niet erg hoor, heb erg van de dag genoten! Een volgende meeting praten we even bij!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zag al dat je erg druk was,en meestal heb ik dat sowieso,waar je verwacht even een babbel mee te doen,die spreek je niet ![]() komt goed ![]()