![]() |
|
||||
|
||||
![]() Woa zeetie ... das klote, goed dat het nu opgelost is in ieder geval!
|
||||
|
||||
![]() ja dat wens je niemand...
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kiek m goan
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() idd.. ben er erg blij mee..
![]() op naar het volgende ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Goed zo Mark, nu snel die adapters en wielen er onder.
|
|
||||
|
||||
![]() je reed schuin naast me op de n325 vanmiddag om half 2.....
![]() je auto ziet er errug dik uit met deze wielen ![]() weeet niet of je het zelf al eens rijdend hebt gezien,maar het is erg apart.....
|
|||
|
|||
![]() Dat zou goed kunnen hij moest naar school rond dat tijdstip
![]()
|
||||
|
||||
![]() er zat iemand bij in,dat heb ik wel gezien
![]() zag er echt bruut uit met die grote ronde spiegels ![]()
|
|||
|
|||
![]() heeft jan de gt achterlichten eruit?
|
|
|||
|
|||
![]() Bij mij zitten er nu gt look a likes in
![]() Maar ik verwacht weer een setje "echte" uit DLD voor de diesel. Ontopic, velgen stonden erg goed Mark, word een hele dikke Jetta zo ! |
|
||||
|
||||
![]() @ De pul, jou niet gezien in welke auto reed jij dan?? Was samen met mijn vriendin had die dag vrij genomen!
![]() en nee, heb de auto nog niet rijdend bewonderd. zou ik toch eens moeten doen dan ![]() @ wesley, ik heb de jouwe ![]() verder bedankt voor de leuke reacties mennekes! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() okay,ik kon niet goed zien wie of wat er bij jou inzat,maar stond schuin achter je bij de stoplichten.was met de family car,rode golf 3 op LM-reps.
edit,je moet echt eens iemand anders een stukje laten rijden zodat je het rollend kan zien,super apart ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik heb laatst toch een stukje voor je gereden Mark, hier van het viaduct af
![]()
|
||||
|
||||
![]() oja.. maar dat was zonder naafkappen... en maar een piep klein stukje eiglijk!
Maar een keer een rondje gaan maken samen, ik in de jouwe jij in de mijne ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik verheug me er nu al op ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nette jetta hoor''!
|
|
||||
|
||||
![]() Even weer een klein beetje afstoffen. Na lange tijd hier op volksforum maar weer even de vorderingen posten omdat ik alleen op ons eigen forum zit, subdubbers.nl/forum
Golf3/polo klinken ![]() Gele mistpitten ![]() Motorruimte helemaal opgeknapt Voor: ![]() Na: ![]() ![]() Lederen interieur met 4 deurpanelen zonder raamslingers ![]() ![]() G60 lederen stuur ![]() Zwarte zonnekleppen, 'klaphandvatjes' (zou niet weten hoe het heet) en Interieurdelen gespoten + zelf mijn hemel bekleed met stof. ![]() ![]() Emblemen in de 'passat 35i look' En het eindpijpie. ![]() Dit waren de grotere dingen die zijn veranderd aan de jetta, kan zijn dat ik wat ben vergeten. Probeer vanaf nu het topic wat meer bij te houden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo Mark ! goed bezig zeg ! Vooral dat jetta Embleem in de carrosseriekleur , een erg leuk detail
![]() Als ik deze dan weer zo zie ,mis ik mijn rode wel weer hoor ![]() Gelukkig heb ik nog m'n witte ![]() Dat leren interieur past ook heel mooi in combinatie met een tornadorode Jetta!
|
|||
|
|||
![]() mooi hoor
|
|
|||
|
|||
![]() Goed bezig knulletje, dit is ecjht een TOP Jetta geworden !
|