![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik vind tracktor banden ook mooi maar die prop ik ook niet op me golfje ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wrom nie?
|
||||
|
||||
![]() Gaat prima, hoor ! :p
|
||||
|
||||
![]() dan toch liever een kadett dash, dit is zo lastig in/uitstappen telkens.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je hoeft je er niet voor te schamen dat je hoogtevrees heb ![]()
|
||||
|
||||
![]() heb wel eens een duitse type 1 gezien met zo,n dash erin, vond het wel wat hebben .
deze zelfde wagen heeft ook een keer in een scene gestaan.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Knikje?? Da's de vermogenskromme man! Vet cool.
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
|
|||
|
|||
![]() voor degene die geen opeldingen op hun VW willen: schaf dan maar geen ATS wielen aan, lol, die zijn toch echt origineel op Opel geleverd en niet op VW.
@ VWLeusden. van de aansluitingen kan ik je niks vertellen, wel dat je je dash moet aanpassen omdat de vormen anders zijn. als je het gaat doen: Succes en dan wille we foto's he ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
op mijn kenteken staat toch echt 934kg hoor, en jij zegt dat iemand zijn huiswerk moet doen?! ![]() dat komt dus uit op 0.1488 pk/kg ipv 0,1463 :p maar een 2.0 heeft meer koppel, bij een ander toeren gebied, en waarschijnlijk een heel ander verloop, andere bakverhoudingen, enz, enz. |
|
||||
|
||||
![]() zucht.
inbouwen dat dash ,heb je tenminste iets aparts .een digifizz zie ik al te vaak in een verneukte 1 of 2 .en doen wat je zelf leuk vind onderschijd je je mee van de rest van de zielige meelopende kudde dieren die onderschijt moeten maken tussen opel en vw .en ja schijt is expres zo gespeld