![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ben ik blij dat ik ze 5 jaar terug vor 76 de set kocht.. bij de dealert.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dat gaan we even uit zoeken deze week ![]() heb nog een nieuwe nodig van de rechterkant ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Die zijn dus niet meer nieuw te koop . Bij de dealer . . Laaste prijs was trouwens 128,- ex . Per stuk . |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb op ebay een set laten lopen!
Ik had niet opgelet en was voor € 26 weggegaan..........lucky bastard!
|
||||
|
||||
![]() In Essen liggen ze nog wel eens voor ongeveer 80 euro per set
origineel Hella! Dan moet je wel tot december wachten. |
|
||||
|
||||
![]() Ik had mijn GT achterlichten destijds voor 20 eurie gekocht (geen nepperds)...
Volgens mij had die eigenaar er toen niet zoveel sjoeger van.. Stoere Jetta btw ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd zo ver kwam ik dus ook, helaas ![]() Maar heb gelukkig een set kunnen kopen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik ook , nieuw in de doos ...dealer had nog wat in de hoek liggen ![]() Quote:
niks gevonden in Essen in december .... ![]() Quote:
thanks ... ![]() volgende week gaat ie zakken ![]() Last edited by Alberto : 14-02-2010 at 08:07. |
|
||||
|
||||
![]() Gave Jetta en suc6 met de achterlichten
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() f*ck |
|
||||
|
||||
![]() Sjit man:O mankeer je zelf niks!!!???
|
|
||||
|
||||
![]() what happened?
|
|||
|
|||
![]() zo da's zeker kut man
![]()
|
||||
|
||||
![]() dat is toch niet van jou? volgens mij zitten er andere velgen op? en jij hebt GT achterlichten, en op de schade foto niet...en aan de roest te zien is het een paar dagen geleden gebeurd...en jij zal zoiets wel meteen even melden!
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() idd gelukkig was het zijn dubbel ganger
![]() vandaag op de terug weg uit Oss op gepikt in Bant ![]() Last edited by Alberto : 14-02-2010 at 18:14. |
|
||||
|
||||
![]() Zeker 3 rooitjes voor neergelegd of nie?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() je kan er ook niet tegen werken he de een is nog niet klaar staat de volgende alweer te wachten,je slaapt ook in het hok zeker
![]() ![]() gr pieter. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
net als jij pieter ![]() dus dit ding maar even op gehaald , apk tot 6 maart dus komt goed ![]() |