![]() |
|
|||
|
|||
![]() en dan zalje zien dat het iets lulligs is waar iedereen over heen heeft gekeken hahaha
|
|||
|
|||
![]() hahaha ja dat denk ik ook, iig bedankt voor het helpen zoken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En weet je al iets meer?
Ben echt benieuwd ik zelf denk dat je ontsteking niet goed staat. Of je hebt een lichtervliegwiel en snelle nokkenas gemonteert en je weet het zelf niet, dan loopt die ook ongeregeld he. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
![]() morgen brenk ik hem naar de dealer en dan kijken ze ernaar.
Als ik wat meer weet dan laat ik het weten. gr rens |
|
|||
|
|||
![]() Ben benieuwd...
|
|||
|
|||
![]() vandaag auto opgehaald, ze zijden dat die het weer goed deed als ik me std luchtfilter erop zou zetten.
Ik me std filter erop gezet maar hielp niks. morgen even een bobine kopen waarschijnlijk is dat het prbleem. |
|
||||
|
||||
![]() miss moet je even injector cleaner proberen...
schijnt dat als die wat vuil zijn dat ze dan gaan druppelen en je een hele onregelmatige verbranding krijgt... miss het proberen waard...?
|
|||
|
|||
![]() Verbrande klep????
Een motor die pas op LPG draait komt met juist dezelfde klacht af, maar den bljkt het een verbrande klep te zijn ... Maaajah, nu is hij bij je dealer binnen geweest en zoiets zou die wel hebben opgemerkt waarschijnlijk ... |
|
|||
|
|||
![]() injector vind ik ook wel een mooie
Maar is er een compressie lek test gedaan ?? Dan weet je meer over de klep afdichting
|
|||
|
|||
![]() Ik ga maandag een nieuwe bobine proberen.
injectiereiniger heb ik al geprobeerd. Ik hou jullie op de hoogte |
|
||||
|
||||
![]() Al wat verder gekomen door de bobine?
|
|||
|
|||
![]() ik was pas bij de sloop, en die zij dat als je bobine het niet doet dat dan je auto niet start.
is dit zo? |
|
||||
|
||||
![]() als de bobine 100% overleden is wel ja.. Als deze het niet goed meer doet krijg je van dit soort ' halve' klachten.
|
|||
|
|||
![]() oke, maar ik vind het zo raar dat als ik gewoon heel de tijd rustig rij dat er niks aan de hand is en als ik 1 kee roptrek dat ik daarna gelijk klachten heb?
|
|
|||
|
|||
![]() ja in dat geval kan het zelfs de opbrengst zijn van je brandstof pomp
Maar het kan ook een slechte verbinding zijn in de krukas sensor Noem het maar op en het kan het wel zijn Maar een nieuwe verdeler en rotor had je al toch ?
|
|||
|
|||
![]() verdeelkapn en rotor heb ik nog niet nieuw gekocht maar zag er nog goed uit volgens de VW dealer.
brandstofpomp hebben ze ook naar gekeken, maar je hebt er 2? en naar 1 hebben ze gekeken, dus misschien de andere? |
|
|||
|
|||
![]() hee, vandaag zat ik een beetje te neuzen ind e boekjes die ik bij de auto kreeg en daar zaten ook alle bonnetjes bij.
Ik vond een bonnetje van G-force: Stage 1 getuned en andere poulie. Ook vond ik een bonnetje van een paar jaar later van JD engineering, daar is die ook gechipt. Kan het hier wat mee te maken hebben? verkeerde aftelling ofzo? em er zitten ook Koni schokbrekers op hoe kan ik die in hoogte verstellen? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
![]() .
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 14:53. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Zit die andere poelie er nog steeds op? Zo niet, probeer het eens met een computer met originele chip.
|
|||
|
|||
![]() Hoe kan ik dit controleren, opmeten?
hoe zit dat dan met die chip, heb er geen niks bij gekregen ofzo? |