![]() |
|
||||
|
||||
![]() De nieuwe homokineet net binnengekregen, zitten inbus bouten bij.. Handig
![]() Iemand trouwens de grootte van t aanhaalmoment voor me?
|
|||
|
|||
![]() 4.5nm
|
|
||||
|
||||
![]() XZN.. Dat doet me denken aan BZN, wat me weer doet denken aan een hamer. Ik ga met Breadfan mee vandaag!
![]() Ontopic: Lars jongen... Is dat kever apparaat wat je besteld hebt nou hetzelfde? Doorwerken, want ik wil naar de MAC! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb het nog niet naast elkaar gelegd.. maar op het doosje staat: cv joint kit, front, inner er staan een paar nummers op, maar op google vind ik alleen een seat nummer dat gelijk is. Zometeen ff in etka kijken. EDIT: 171498103 Oftewel, als ik binnen golf 2 zoek, Homokineet met beschermhoes, montagedelen en smeervet. Goed researchwerk dus van me ![]()
Groetjes, Larsje qoute fifth gear: "The tires seem to be made by nobody..." "Thats what sidewalls are for, a little bit extra rubber when you need it." Last edited by larsje : 14-11-2009 at 19:34. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Volgens mij is dat te weinig.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Enig idee wat het dan wel moet zijn? Of iemand die de 4,5 kan bevestigen? is het misschien 4,5 kg.m? dus 45nm... Anders gebruik ik gewoon een hamer, dan zal het wel vast zitten..
Groetjes, Larsje qoute fifth gear: "The tires seem to be made by nobody..." "Thats what sidewalls are for, a little bit extra rubber when you need it." Last edited by larsje : 15-11-2009 at 16:49. |
|
|||
|
|||
![]() Sorry bedoelde ook 45 nm
|
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de hulp!
Apktje zit erop, net als de nieuwe ashoes en homokineet. Werkje van nix en makkelijk zelf te doen!