![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
lowlife ![]() ![]() leuk idee , maar michien even eerst wat beter uit werken waar waneer en waarom ...... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn jetta is met een schroefset verlaagd, en alles loopt aan. Maar of ie de 10 cm haalt, weet ik niet. Maar vind het op zich een mooi initiatief!
En over het waneer, wat denk je van een dag met 20+ graden celsius?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
toffe foto egon !!!
|
|||
|
|||
![]() Leuk idee ,maar zijn mensen met airride wel welkom dan ?.
Je kan laag met airride ,maar ik vindt het vals spelen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ze eerst de boel naar de kloten rijden met airride op het laagst is er toch niks mis mee ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Marcel, dat kan lager
![]() ![]() ![]() Als het een beetje in de buurt is ben ik van de partij, maar volgens mij had ik iets gelezen dat ook deze meeting weer boven in het land zou zijn...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() je kan het nooit iedereen naar de zin maken doe je het in Utrecht hebben de mensen uit Nieuwegein een makkie doe je het in Maastricht hebben de mensen uit Sittard een makkie doe je het in Leeuwarden hebben wij weer een makkie ![]() enz enz Last edited by Alberto : 03-04-2009 at 19:55. |
|
|||
|
|||
![]() OldSkool-II, ik kan nog 1 cm lager .. ik stal hem nu al een paar straten verder op anders kom ik het dorp niet meer in of uit.
Mooi om te zien dat er nog meer van zulke gekke rond rijden. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dit is een goed idee!
maar ik vraag me wel eens af wat voor auto's kun je allemaal plat gooie ? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volkswagen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1100 dus hoog carter maximaal verlaagd op me wintervelgen met dikke balon band. Aan de aandrijfas te zien liept ie wat aan |
|
|||
|
|||
![]() dit lijkt me een mooie meet waar men hele vette foto's kan maken.
|
|
||||
|
||||
![]() er komen waarschijnlijk wel een paar met airride..maar die zijn bijv. 10cm verlaagd, en dan met air nog 3cm zakken.dus niet ze heel hoog en heel laag kunne.
gister nieuwe wieltjes gekocht voor de honda civic sedan! maten zijn 15" 7J ET40 met 165-50 nakang ![]() ![]() had laatst een Vmaxx schroefset gekocht van MP..alleen de schokdempers, dus zonder de veren enzo.weet iemand of je dit los kunt bestellen?
|
||||
|
||||
![]() Als het goed is kun je van V-Maxx zowat alles los bestellen..... Ik heb ooit een setje stelringen moeten slopen omdat het vastgekoekt zat, kon ik moeiteloos 2 nieuwe voor krijgen!
Even informeren bij je lokale V-Maxx dealer!
|
||||
|
||||
![]() Ik zie eigenlijk alleen dikke verlaging maar ook een bumperlip op de auto's is dat laag of is dat optisch laag? want dan kan ik ook mee! Ik heb mijn auto rondom 8cm verlaagd.
Is dat ook laag genoeg? ![]() ![]() ![]() ![]() Bodemspeling ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet alleen volkswagen hoor
|
||||
|
||||
![]() @ Redjetta: Kom jij wel eens in Velsen? ik zag laatst die Civic of een ander met een zelfde rijhoogte soort rijden in Velserbroek.. ??
|