![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wow, die 16 klepper ziet er echt heel goed uit, nog mooier dan nieuw!
|
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad ziet er zeer goed uit.Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden hoe de rest van de auto eruit komt te zien.
Komende winter wil ik zelf ook gaan beginnen aan mijn 16v en voor het blok is dit een goed voorbeeld. Succes met alles wat je er nog aan moet en wilt doen. |
|
||||
|
||||
![]() Zo... ben weer terug van weg geweest
![]() heb de laatse tijd nie veel kunnen doen omdat me daily, de golf 1.3 me een keer of 8 heeft laten staan.. dus die had wat aandacht nodig ![]() de carter onluchting op 2 plekken lek, de inlaat buis lek, het uitlaat spruitstuk lekte bij beide pakkingen( heb ook 4 tapends gebroken ![]() ![]() ![]() Maarja dat is allemaal bijzaak ![]() ![]() ben druk geweest met onderdelen regelen! en de roest gaten in het motorruim dicht lassen! t ziet er niet uit als org. maarja ik had t nog nooit gedaan! nu staat ie in de primer en is opnieuw afgekit ![]() ben ik lkkr bezig aan de golf met Rob.. gaat me brug stuk ![]() ![]() ![]() Zo en toen was je 2 weken bezig... en bijna geen vooruitgang... ![]() Maar vanaf nu gaan we weer HARD ![]() Hier wat foto's: ![]() ![]() ![]() Word vervolgd.....
"Use your imagination" Last edited by BartO : 14-04-2009 at 09:15. |
|
||||
|
||||
![]() Zo maar weer is een Uppie:
Motorruim gespoten ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Binnenkort live op Worthersee! ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi werk!
|
||||
|
||||
![]() Zoo weer ff een beetje productief geweest
![]() Foto's zeggen alles natuurlijk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En ondertussen ff aan de 1300 geknutseld ![]() ![]() ![]() ![]() Thanx for watching ![]()
|
||||
|
||||
![]() Voor de trouwe Fan's weer ff een uppie
![]() Ff flink aan de beun dit weekend! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Thanx for Watching! ![]()
|
||||
|
||||
![]() impressive!!!
|
||||
|
||||
![]() erg mooi..
|
|||
|
|||
![]() Idd heel goed bezig !
|
|||
|
|||
![]() die weet van aanpakken, ziet er goed uit!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Aha dit waren jou velgen die in de tuin lagen. ![]() Verders complimenten voor de 16v. Ziet er gaaf uit. Gr, Ronald |
|
||||
|
||||
![]() Zoo,
Hallo daar is tie weer ![]() Ff weg geweest.. schaamde me een beetje.. 2 en een halve maand kei en kei hard werken aan Gti en we hebben t net niet gehaald om er mee naar Worthersee te gaan ![]() ![]() ![]() ![]() was een beetje een gok, omdat t motortje niet helemaal goed liep.. maar toen ik de lamdasonde los had lieptie aardig ![]() Ook de velgen terug van poedercoat! Maarja de foto's mogen niet ontbreken voor de fan's natuurlijk ![]() De Gti: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De 1300: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tot Laters! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo t is even geleden sinds de laatste post..
Ik dacht ik zal die ouwe tread eens onder t stof vandaan halen! na een tijdje zoeken had ik em weer gevonden op pagina 8! ![]() sinds ik weg ben geweest heb ik niet stil gezeten ![]() DE GTI LOOPT ![]() ![]() ![]() t grote probleem zat ik het alarm systeem, en in de massa van de computer voor de ontsteking en brandstof pomp! Nu ben ik bezig met de apk! alleen kwam hij niet door de co test door een halve gare bougie(4000 km oud)! dus de lamdasonde meete veelste veel zuurstof en regelde hem erg arm af en de co was daardoor ook 1,7% ![]() ![]() ![]() ik zal niet langer onzin lullen... we willen natuurlijk allemaal de foto's zien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tot latrR ![]()
|
||||
|
||||
![]() das mooi geworden
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() jij hoeft je niet te schamen hoor.
Echt mega mooi Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi!
Succes op de keuring alvast. Enne, die velgen, zijn dat van die Mini dingen? Ze zien er echt heel goed uit!
|
|||
|
|||
![]() Donders, wat een werk..! Complimenten! Ik mag blijven hopen dat mijn golfie ook zo wordt :sealed: