![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee alleen door dat rubber de veerschotel zat vast in ut gat waar officieel dat rubber zit, vin ut alleen zo gek dat ut maar aan 1 kant is gebeurd probeer er wel gewoon un andere tussen te zetten dan zie ik wel wat er gebeurd.... |
|
||||
|
||||
![]() Even tussendoor he, je schrijft altijd foutloos op 2 dingen na, UN en UT. Ik weet niet of dat Urks is en ik wil ook geen grammar nazi spelen, maar in de rest van NL schrijven we EEN en HET
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is idd ons dialect, maar heb er al vaker commentaar op gehad probeer er wel op te letten maarja is een automatisme ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Straks gaan ze nog Urker advertenties verbieden op marktplaats.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() had nog een goed veerpootlager liggen heb ik er net even opgezet,we wachten af....
het geklapper is in elk geval wel weer weg ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gisteravond even het choke mechanisme van de carb uit elkaar gehaald en goed vet weer in elkaar gezet omdat hij almaar zo moeilijk startte, ook netjes afgesteld draai vanochtend de sleutel om en ja hoor perfect
![]()
|
||||
|
||||
![]() nou deze ga ik alweer afscheid van nemen
![]() als het goed is komt jetta mk1 '82 hem van de week ophalen..... nog geen idee wat ervoor in de plek komt ![]() voor de critici onder ons,nee ik begrijp mezelf soms ook niet ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat genoeg te koop op marktplaats, dus dat komt wel goed.
![]()
|
||||
|
||||
![]() als het een beetje meezit gaan we van de zomer toch mk3-en, heb er een maand weinig aandacht aan besteed maar het begint toch weer gigantisch te jeuken...
|
||||
|
||||
![]() ik heb der zweier weer terug gekocht,alleen nog even met martijn(jetta mk1 "82) afspreken wanneer ik hem op kan halen....
|
||||
|
||||
![]() vorige week vrijdag opgehaald,vanavond koppakking, distr.riem,v-snaar, olie+filter en waterpomp vervangen,hij kan er motorisch weer tegenaan. nog even een schroefset o.i.d. eronderknuppen en andere hoepels eronder(golf3 14"staal met naafdoppen en ringen) dan is ie weer ready....
BTW het word een rat ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() en zo staat ie er nou weer bij ![]() ![]() ![]() ![]() heb hem nou dagelijks in gebruik en hij rijd nog super ![]() er moet alleen wat meer roest opkomen,iemand een idee hoe ze dat bij andere 'ratten' doen??
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 18-08-2009 at 18:53. |
|
||||
|
||||
![]() een slijptol doet wonderen ,beetje water en laaten roesten
|
|
||||
|
||||
![]() slijptol is wel een beetje erg grof of niet??
![]() dacht zelf aan vlekken maken met afbijt ofzo.....
|
|||
|
|||
![]() je hebt er weer een grappig wagentje van gemaakt
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
stoer is ie he ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee grappig zei hij ![]() maar zit er nou een schroefset onder?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() nee,er zitten ingekorte dempers onder met ori. veren die op lengte zijn gemaakt.... hoezo??
|
||||
|
||||
![]() Quote:
krijg hoogtevrees ![]()
|
||||
|
||||
![]() kom op man als 80mm voor en achter nog niet genoeg is
![]() ![]()