![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij hebt een diesel.. ^^Dat was de reden dat ik in Landgraaf ben, m'n vriendin. ![]() (Die zei dat dus he... ze is geen diesel...)
|
||||
|
||||
![]() Dat van de diesel volg ik niet helemaal volgens mij.
![]() Als je vriendin hier in Landgraaf woont zal ik je nog wel vaker spotten om het hoekje. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat van die diesel heeft zij dus getypt, haha. Ik zei in de auto, achter jou, "heej, kijk, nog zo'n oude gti" En zij verbeterde me direct, niks van auto's wetende "da's een gtD, sukkel!" ![]() Dus toen ze zojuist je berichtje las zei ze "jij hebt 'n diesel". Is 't nu wat logischer? ![]()
|
||||
|
||||
![]() oe, gezellig samen forummen??
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Neuh, meer een beetje ergernis van haar dat ik nu ALWEER aan de PC hang, dus ze wilde ook wat aandacht... dalijk maar effe gezellig op de bank wat tv kijken... Geloof dat Overhaulin zo weer op is. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Duidelijk. ![]() Tja, het is ook zo'n oudje zoals je zegt. Inderdaad zo'n knikkerpot. Lekker goedkoop. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bekend verhaal, bij mij gaat het; Martijhijn... (stilte)... wat ben jou nou weer aan het doen? Zit je net 1 minuut met de compu op schoot, wordt ze alweer onrustig.. ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() mooi ding, je was me net voor verdorie....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje, ik ben niet van plan er afstand van te doen. ![]() Of hebben we het nu weer over de auto? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk ding, wordt vast n nette gti weer! al vind ik atlasgrijs echt een mooie kleur
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Had hem ook liever in die kleur gehad, zou een leuke voortzetting zijn geweest van een oud "ahum" project / wrak. Maar wie weet, als ie toch uiteindelijk langer blijft dan geplanned... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
haha.... de auto dan maar ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jazeker, prima auto. Heb me effe originele (rood-oranje-witte) lichten achterin geschroefd. De gti-lichten komen wel als ik in Arnhem ben geweest, samen met het front van de witte. Deurklinken zitten nu weer vast en een zooi missende onderdelen in het dashboard is geplaats, en het dubbelgevouwen tapijt licht op z'n plekkie. Bij de apk kwam niet meer roest naar voren dan ik bij de koop had gezien, dus dat is alvast goed nieuws. APK-afkeur is 't niet, maar ik stoor me er aan dus ben ik even gaan kijken wat de reparatie zou kosten: me eigen plaatwerk, 130 euro. Rot plekje in de bodem van zo'n 5 bij 15cm. Volgende week de auto hier in de buurt naar een doe-het-zelf garage rijden en dan maar het thermostaat vervangen. Hopelijk heb ik dan ook gelijk de achterste remblokken en de voorste wiellagers binnen. Kan ie een nieuwe APK halen als ik van Arnhem het front mee heb genomen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() heb nog bonrath gril in de bingo met rode bies voor 25 euro is die voor jou
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks, maar ik heb nog een nette originele, met logo, en gratis te koop voor mezelf. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke GTi Chris. Ik hoop dat je snel die CRX pijp vervangt!
We hebben (toen jij was aan het bumperkleven op je pa's 80) die kikker eens goed kunnen bekijken. ![]() Met een beetje werk kan je daar een hele nette wagen van maken.
|
||||
|
||||
![]() Hey Chris, kwam ik jou gister tegen in Geleen op het kruispunt bij de AH rond half 8?
Ik zag namelijk een groene 4 deurs golf 2 met snowflakes en 2 kanonen onder de achterbumper ![]() Heb je de schroefset al overgezet? Gr.Nigel
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jow, zou best 'n kunnen. ![]() Heb jou niet gezien... was je met de auto daar? De schroefset moet ik nog overzetten. Tegen de 20e ga ik naar Arnhem, moet dan even wat velgen voor Pieter daar afleveren, en dan probeer ik al wat onderdelen van de witte over te zetten. Andere update... de velgen van de witte komen er voorlopig onder, maar aan het eind van de maand ga ik kijken voor een setje dat ik eigenlijk voor de witte had willen kopen. De verkoper, woonachtig 500km Duitsland in, liet toen niks meer horen. Maar nu heb ik weer eenzelfde setje, in mindere staat, hier in NL gevonden. ![]() Probleem met het koelvloeistof-lampje is opgelost. Deze week komt er hopelijk ook een apk op de auto na vervangen van de remblokken en voorste wiellagers. En de uitlaat... die zit er voorlopig nog even onder. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik reed jou tegemoet met de Corrado...
Wat voor een velgen komen eronder?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ATS cup, maar dan anders. ![]() ![]() Dit is de foto van de set die ik destijds zou gaan ophalen. De set die ik nu ga ophalen is in wat minder nette staat. Ze zijn recht, hebben een klein beetje stoeprandschade en staan slecht in de lak. Eens zien of ik die rand een beetje glimmend krijg, en dan zien wat ik met het hart doe...