![]() |
|
||||
|
||||
![]() haha.. wel mooi weer. Lekker laag is altijd goed.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ow ok, ik zat al te denken aan smegma, daar heeft die van mij last van ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij zit jij op het verkeerde forum ![]()
|
||||
|
||||
![]() heey misha heb jij die banden zelf gekocht of zaten ze erop?
Aangezien ik me mottig ben aan het zoeken naar die banden, in die maat. Gr Ronnie als je er informatie over hebt kun je me dan een Pbtje sturen.
|
|||
|
|||
![]() Achja, het is maar goed dat iedereen een andere smaak heeft, anders zou het saai worden op meetings...
zoiets was het toch? Dat valt in dezelfde categorie als de 'betiteling'-opmerking |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() We hebben gister een filmpje gemaakt van wat vuurwerk.
onder de mk1 http://nl.youtube.com/watch?v=zZGPGpBZLLU ![]() Ik houw ook niet zo van die muziek maarja.. misha wel het is toch zijn auto.. Last edited by Stijntje : 28-12-2008 at 13:06. |
|
||||
|
||||
![]() Hey Misha,
Welcome back en meteen een dikke aankoop! Erg nice en vind die wielen met die kleur wel vet staan, geeft de auto wel iets..tja vaags zeg maar! Ligt erg nice laag en ziet er verder cool uit ![]() Verder nog plannen met de Golf1? Ben erg benieuwd! Maby plan om weer keer vrijdag avondje in te plannen bij de meubel boulevard? Zie je maby nog wel keer rijden in Oss |
|
||||
|
||||
![]() Jah tog weer iets aparts zo, vind ook alleen de kleur van de wielen niet geslaagt..
Wat heb je met die oude demper gedaan, vond ik juist wel gaaf. Misgien iets vooronder me MKII...
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tof filmpie! Ligt goed laag! |
|
||||
|
||||
![]() Vet filmpje Stijn, tja die muziek is toch smaak
![]() Rob, we kunnen vrijdag wel ff bijbuurten ja.. even een smsje rondsturen misschien, komt goed!
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 28-12-2008 at 19:55. |
|
||||
|
||||
![]() Ow misschien kan ik vrijdag ook komen.
moet ik nog heel ff kijken. Vonkt goed Misha! |
|
||||
|
||||
![]() Hehe lekker schrapen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Leuke aankoop Misha. Schraapt en beukt lekker zie ik al wel.
En Stijn moet nie zo dom lullen in dat filmpje ![]()
|
|||
|
|||
![]() Timmel
dat is tof ouwe! |
|
||||
|
||||
![]() Dat is de aard van het beestje
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Deze zaten al om de velgen toen ik ze kocht, heb ze uit Belgie dus ik kan je zo ook geen adresje geven!
|
||||
|
||||
![]() Ha Misha!
Leuke wagen! Zag hem afgelopen week staan. Die velgen zijn juist lekker opvallend en dan die vonkenregen erachteraan:P Smakelijk filmpje hoor ![]() Veel plezier drmee ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het is gewoon supersport dus dat is prima kwaliteit, nieuw in Nederland betaal je 410 euro(?)
Wellicht is het tegenwoordig wat goedkoper, ik had 'm 2e hands maar in zo goed als nieuwe staat. Je hebt ook v-maxx, zo'n setje kost 249 euro.. vind ik zelf wat minder maar ook een prima set!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |