![]() |
|
||||
|
||||
![]() [ ] Eerste auto nog in bezit.
[ ] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [X] Eerste auto weggedaan, maar wel spijt. Het was een Gilf 2 gti 8 kleppertje van 1985 met een EV moter, heb er hier nog een project topic van staan. Heb hem gestript en in onderdelen verkocht, casco naar de oud ijzerboer. Elke ker als ik eenzelfde gti op marktplaats oid zie staan in dezelfde uitvoering krijg ik toch weer ff een paar kriebeltjes, veel mee megemaakt heb hem gekocht met 260k op de teller en gesloopt met 320k op de teller, Tellerbak heb ik overigens nog ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
[X] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [ ] Eerste auto weggedaan, maar wel spijt. Citroen BX 1.4 ![]() Heeft zijn geld opgeleverd en was met 4 man en bepakking een ideale reiswagen! Daarna een polo steilheck van '83 gehad en uiteindelijk naar de sloop gebracht, dat was achteraf niet nodig geweest. ![]()
|
||||
|
||||
[ ] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [ ] Eerste auto weggedaan, maar wel spijt. [x] Eerste auto weggedaan, spijt gekregen en dus weer terug gekocht. ![]() Het gaat hier dus om de Scirocco uit 1987, die ik december 2003 kocht en nu in 2008 weer terug kocht. ![]() En ja, ook hier is er een hele bak nostalgie in het spel, zoals bij de meeste mensen die hun eerste auto missen. |
|
||||
|
||||
![]() [X] Eerste auto nog in bezit
[ ] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [ ] Eeste auto weggedaan, maar wel spijt. Alweer 7 jaar... 2e (golfje 1) gesloopt en de 3e ingeruild op de jetta en das dus m'n 4e |
|
|||
|
|||
![]() [X] Eerste auto nog in bezit
[ ] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [ ] Eeste auto weggedaan, maar wel spijt. Polo 2f coupe montanagroen 09-02-2001 op m'n verjaardag op naam gezet (leukigheidje van garage toendertijd) Als ie ooit weg moet, weet ik nu al dat ik spijt krijg.
|
||||
|
||||
![]() [X] Eerste auto nog in bezit.
[ ] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [ ] Eeste auto weggedaan, maar wel spijt. Polo 6n, gekocht/gekregen bij het behalen van mijn eindexamen en nogaltijd mijn trouwe daily die me nog nooit heeft laten staan.. ![]()
|
||||
|
||||
![]() [X] Eerste auto nog in bezit.
[ ] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [ ] Eeste auto weggedaan, maar wel spijt. Is de eerste auto waarmee ik zelf mocht rijden (nadat ik geslaagd was voor mijn rijbewijs) ![]() Deze zal heus wel eens mogen vertrekken, eerst maar es een beetje mooi maken......
![]() * '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif ![]() http://www.dubkreations.forumotion.net ![]() Last edited by Dutch_Jetta_GT : 29-09-2008 at 17:41. |
|
|||
|
|||
[X] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [ ] Eeste auto weggedaan, maar wel spijt. Ford Fiesta, hoe kan je daar nu spijt van hebben.
|
||||
|
||||
[ ] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [x] Eeste auto weggedaan, maar wel spijt. was een golf mk2 1.3 manhattan, maar toch zonde dat ie weg is eigenlijk, was leuker om te rijden dan mijn 3 16V , buiten dat ie veel te traag was. Het plan was ook om er ooit iets snels van te maken, maar tijd, ruimte en geld wilde niet meewerken zeg maar en er kwam een roestgat in een wielkast achter naast de veerpoot en ik haat roest...
|
||||
|
||||
![]() 1e auto weggedaan omdat iemand de achterkant er vanaf reed. Mis 'm iedere dag nog mijn oude vertrouwde toyota. Was ook echt niet weggegaan als deze geen schade had gehad
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Idem. Is destijds verkocht aan Chris Wink, die hem weer doorverkocht heeft aan Stijn. Bedoeling van Chris was aanvankelijk de auto te restaureren, maar daarvoor was de basis vele malen te slecht. De rest is bekend geloof ik... ![]() Als ik genoeg geld heb en genoeg verstand verloren heb koop ik hem nog terug en plak hem aan elkaar. :P Stijn heeft me overigens wel het logo en stuur van de auto opgestuurd, dus iets ervan heb ik nog wel. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit was mijn eerste auto ..
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() [x] Eerste auto nog in bezit.
[ ] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [ ] Eeste auto weggedaan, maar wel spijt. kheb mij eerste auto ng in bezit. in oktober 2 jaar en khoop hem ng heeeel lang te kunnen houden. het gaat om een golf type 1 MX van 1980
|
||||
|
||||
![]() Owk ik heb me eerste auto nog steeds, en die gaat verlopig owk nog nie wel :P
Als daily heb ik uiteraard al wel het nodige aan auto's verschoven ![]() ![]() ![]() *Kwali helaas iets minder, van de tel. Geen andere bij de hand op de laptop :P*
|
||||
|
||||
![]() [ ] Eerste auto nog in bezit
[ ] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [ ] Eeste auto weggedaan, maar wel spijt. [X] Eerste auto WEER in bezit Na hem met pijn in het hart verkocht te hebben aan een vriend. (Kon toen helaas niet anders) Haar 2 jaar later op mijn verjaardag terug gekregen van mijn vriendin! kevertje is nu in restauratie en gaat ook nooit meer weg!
|
||||
|
||||
![]() [ ] Eerste auto nog in bezit
[x] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [ ] Eeste auto weggedaan, maar wel spijt. Golfje 2 Memphis. Goed kunnen verkopen, jammergenoeg een verkeerd hok terug gekocht wat een dijk geld gekost heeft. M'n 2e auto heb ik nog steeds; Kever van 1963, alweer ruim 3 jaar ![]()
|
||||
|
||||
![]() [x] Eerste auto nog in bezit, ook daar geen spijt van
[ ] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [ ] Eerste auto weggedaan, maar wel spijt. en ondertussen al heel wat dailies gekocht en verkocht ![]() ![]()
|
||||
|
||||
[ ] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [X] Eerste auto weggedaan, maar wel spijt. groene Scirocco GT uit '76, voor een appel en een ei verkocht omdat ik toendertijd het "beetje" laswerk niet kon betalen.. Gelukkig heb ik nu een '74-er in de stalling staan ![]() Last edited by Marcski : 07-10-2008 at 12:59. |
|
||||
|
||||
![]() [x] Eerste auto nog in bezit.
[ ] Eerste auto weggedaan maar geen spijt [ ] Eerste auto weggedaan, maar wel spijt. De oude auto van mn grootvader: helaas geen VW maar voor een goedkope daily erg geslaagd ![]() Last edited by maniacmark : 12-11-2008 at 15:52. |