![]() |
|
|||
|
|||
![]() Volgende week dinsdag gaat ie voor de APK
![]() Afwachten hoe dat gaat uitpakken. Het is tenslotte wel een 20jaar oude bak ![]() Vandaag nog even nieuwe kentekenplaten met luxe letters erop gezet. Staat net ff netter ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Goed om te zien dat deze wagen een goeie nieuwe eigenaar heeft gekregen, en niet op de sloop is belandt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() inderdaad, ik had hem bijna weggebracht! LOL!
![]()
|
|||
|
|||
![]() En ja hoor, Net voor de APK barste er vanmiddag een koelslang
![]() Het is de slang van de waterpomp die aftakt naar de warmtewisselaar en ook naar de cil.kop. Was trouwens ook aardig aan gebeund ![]() Dealer ff gebelt. "nee meneer, die hebben we niet op voorraad, die moet besteld worden. Hij kost €57 euro. Dan hebben we hem morgenochtend in huis. mmm ![]() ![]() " hee chef!!, Wat kost dit slangetje??? Ah neem maar mee joh ![]() Ik even wat verder sneupen op de sloperij en toen zag ik een golf 2 vol met zooi en onderdelen. Waarvan veel tellerklokken. En daar lag ook 1 tussen van een type 2 GTI G60-16V tot 260km/u ![]() Die dus ook maar meegenomen. Ach, en dat voor een tienje ![]() Maar goed. Ben nu bezig het slangetje erop te zetten. Dus alles is weer opgelost. En binnenkort maar even de tellerklok ombouwen ![]() Last edited by Domi : 04-07-2008 at 16:35. |
|
||||
|
||||
![]() klopt je snelheids aanduiding dan nog wel??? :P
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Beide snelheids meters hebben de code 950. Dus inwendig zijn ze gelijk. |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag ook even de anti-inbraak plaatjes weer gemonteerd. Bij verkoop zijn ze eraf gehaald. maar ik heb dezelfde weer terug. Na veel zeuren heeft Arjen ze opgestuurd.
Bedankt ArjenE ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Graag gedaan hoor!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() De Golf GTD-i staat inmiddels bi de garage voor apk
![]() Morgen maar even in de g60 naar het werk. Wordt dus morgenochtend eerst een klein stukje fietsen ![]() Ben benieuwd of ie in 1x wordt goedgekeurd. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vanmiddag een telefoontje. En de uitslag is
![]() Vervaldatum APK 10-07-2009 In 1x goedgekeurd ![]() ![]() ![]() ![]() Verderhad hij alleen wat problemen om op de brug te komen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Dan maar veel plezierige km's met de TD! ![]()
|
||||
|
||||
![]() en waar blijft de photoshoot nu hij weer helemaal "af" is?
![]()
|
|||
|
|||
![]() Haha, Ik maak dit weekend wel even een paar mooie foto,s.
Het weer moet ook ff meezitten ![]() Verder zit ik erover na te denken om de einddemper te vervangen voor 1 van een golf G60. Ik heb namelijk de originele van mijn g60 hier nog liggen. Lijkt altijd wat beter dan die er nu onder zit. |
|
|||
|
|||
![]() ff een off topic vraag maar waar werk je ik kom smorgens wel eens een rode gtd tegen en deze heeft er wel veel weg van
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik werk in Kootstertille. Rij dus dagelijks langs Harkema. smorgens rond 05.45 uur en smiddags rond 15.15uur. |
|
|||
|
|||
![]() o dan bij jij het dus wel ik rij in de beige mk1 van barthez omdat ik even vwloos ben
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt, ben je deze week al een paar keer tegen gekomen. |
|
|||
|
|||
![]() De Golf TD intercooler is verkocht.
Binnenkort een volledig originele Golf 3 2.8 VR6 150dkm voor de deur ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nice! Dacht dat het wagenpark ingekrompen werd, maar niet dus.
VR6, mooie wagens in originele staat.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Inkrimpen?? ![]() ![]() ![]() Kleur van de VR6 is ook apart. Zo,n soort mint groen metallic ![]() Zie je niet overal. |