![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette cabrio,
|
||||
|
||||
![]() Mooie cabrio
![]() Classicline's zullen hem super staan (deze staan hem trouwens ook goed) en nog een beetje omlaag...
|
||||
|
||||
![]() gisteren ff goed gewassen:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Je moet hem niet wassen, maar verlagen haha. Grapje, ziet er erg tof uit. Vindt het wel jammer van de grill! De wielen zijn wel erg mooi ... Heb je er een stoffen kap erop zitten?
|
|
||||
|
||||
![]() komt binnenkort een enkele grill met chromen randje in, en chromen strips op de zijkant van de auto, dat vind ik net iets sjieker
![]() en ja, is een stoffen sonneland kap!
Last edited by ArjenE : 26-05-2008 at 15:19. |
|
||||
|
||||
![]() Heej Arjen,
Nog helemaal niet gezien, die Cabby van je. Heel nette auto! Vooral dat interieur staat gaaf met die lakkleur.
|
||||
|
||||
![]() Waarom eigenlijk een golf 1 cabriolet? (waarom niet eigenlijk)
Was altijd al gek van het model? En hoe bevalt hij je tot nu toe? Just nieuwsgierig :-) |
|
||||
|
||||
![]() haha, na een dichte mk1 ook maar eens een open mk1 proberen
![]() waarom? - omdat ik een golf 2 gtd diesel had, en niet echt lange afstanden meer reedt, dus wou weer een benzine auto'tje. - omdat ik altijd al een cabrio wou hebben - omdat ik hem voor deze prijs echt niet kon laten staan ![]() En tot nu toe bevalt hij erg goed (behalve het verbruik dan) ![]() Maar gewoon lekker met het zonnetje op je kop beetje touren, lekker langs vrienden, familie etc. En ook met de kap erop vind ik hem gewoon kick ![]()
|
||||
|
||||
![]() Komt er binnenkort een foto met je zojuist aangeschafte grill met chroom randje?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie cabrio,
Ga hem dit weekend wel ff bewonderen als ik je Golf 2 TD Intercooler kom halen. Gr Domi |
|
||||
|
||||
![]() Zo, weer wat kleine updates:
Golf 1 GTI golfbal-pookknop: ![]() Tweaters in de deurpanelen: ![]() Enkele grill met chromen randjes (let niet op het GTD embleem, wou ff zien hoe dat stond) ![]()
|
||||
|
||||
![]() Die ziet er echt SUPER uit zo ....
Mooie foto's! |
|
||||
|
||||
![]() netjes hoor,
|
||||
|
||||
![]() Vind de voorkant persoonlijk een stuk mooier zo!
Zie dat bij jou de pookhoes ook niet tot helemaal bovenaan reikt. Heb hetzelfde en vind het niet echt mooi staan; maar hoort dat wel zo? |
|
||||
|
||||
![]() Nou, weer geen verlagingsupdate, maar wel de volgende dingen:
- chromen sierlijsten op de zijkant - witte knipperlichten in de voorbumper - golfcabrio.com sticker op de achterkant - de 14inch etienne aigner velgen er weer onder (ruil voor een paar weken met auto van mn ouders, moet teveel km maken) ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Onderweg naar MIVW (zit niet zelf achter het stuur, ik maakte de foto)
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zit te twijfelen of ik er Keskin KT5 velgen onder gooi. Ze zijn 15 inch, 8J et20
Heb ff een shopje gemaakt, wat vinden jullie ervan? doen of niet? ![]()
|
||||
|
||||
![]() niet doen, zijn leuke velgen maar komen pas tot hun recht vanaf 17inch imho
|
||||
|
||||
![]() oei, niet doe, tenzij je er echt wild van bent natuurlijk.
over smaak valt te twisten.... |
|
|||
|
|||
![]() niet doen !!
(en de cabby hangt achterover) gr. Martijn