![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou ik zit momenteel gedetacheerd bij de overheid, en zo gaat t dus indd, huren extern bureau in, die schrijven dik rapport voor een belachelijk bedrag, en vervolgens praten ze alles goed...
|
||||
|
||||
![]() yup, hier is het hetzelfde, kpmg-ers en ordinezen lopen de deur plat maar de beleidsmakers doen er niks mee
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook in de states is de prijs nu reeds zo'n $4.75-$5.00/ Gallon.. afgelopen maand is daar 30 dollarcent bijgekomen, en de SUV markt ligt daar nu op z'n reet ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Werd tijd ook! Achterlijke grootverbruikers..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bijna 3 jaar geleden koste het hier $6.48, nu in 2008 $8.38.. dat is bijna $2,- erbij, oftewel 29% (10% per jaar) meer ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
voor het eerst in 15!!! jaar is de Ford F150 niet de best verkochte auto meer daar
|
||||
|
||||
![]() GM sluit aantal fabrieken, 10.000 banen weg, merk hummer wordt denkelijk verkocht...
Hmmm geen goeie ontwikkelingen voor het al zo financiele slechte Amerika...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ook hier ligt de SUV markt plat.. 1e 4 maanden van 2007 waren er nog 95 verkochte Audi Q7's, de eerste 4 maanden van 2008 is dat aantal teruggelopen naar 16, en gingen er van de Porsche Cayenne in de eerste 4 maanden van 2007 nog 16 stuks de showroom uit, inmiddels is ook dat teruggelopen naar 4 stuks.. Ik heb dat type (de SUV) auto toch nooit goed begrepen, dus ik zal er geen traan om laten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Maar in USA is het zo'n beetje zo van dat een auto daar standaard een 6 cilinder heeft (zo komt het wel over
![]() Ben er ook niet rouwig om dat de SUV's minder goed verkopen, hoewel ik het wel mooie auto's vind om te zien (Q7, Cayenne, Touareg) Trouwens verschil tussen Nederland en Duitsland is ook zeer klein hier. Vroeger kon je nog veel goedkoper zijn door in Duitsland te tanken, tegenwoordig hoef je voor die paar cent de liter niet meer om te rijden..
|
||||
|
||||
![]() moet je nagaan hoe de duitsers zullen klagen op hun fora
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Civic.. de hybride versie zal idd leuk meedoen..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze stoken zichzelf arm daar: olie komt meestal uit het midden-oosten of rusland ![]() Trouwens een leuke vondst: de SUV-markt op zijn reet. Zouden ze zuiniger worden als ze verlaagd zijn??? ![]() Jens |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
denk het niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Toch wel belangrijk als onze belangrijkste handelspartner financieel achteruit gaat, dat heeft zeer zeker effecten op onze economie, en met Bos als opzichter over onze collectieve spaarpot maakt mij dat toch wat huiverig. USA heeft nogaltijd de grootste olievoorraad ter wereld.. ![]()