![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hiervoor ben ik nog even de beste oplossing aan het uitdokteren ![]() ![]() MAAR, komt goed Alberto ![]()
|
|||
|
|||
![]() gewoon een vr onderstel meteen alle remmen omzetten en gaan met die banaan.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hele goeie optie ...staat ie voor ook gelijk lekker breed als je het sub frame mee over zet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() draagarmen en buitenste homokineten zijn genoeg, hoor, alberto
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mag ook ... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja mag ook ja maar gewoon het subframe en ook meteen de vr motor erin is nog veel mooier in belgie kijken ze niet zo naar de inhoud jo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geen een van allemaal jongens
![]() ![]() ![]() I do it my way....... ![]() ![]() Zullen wel zien iig geen VR in de coupe ![]() DIESEL is the SHIT !! ![]() Maar de wagen word volledig gedaan dus zal wel ietsje meer tijd in beslag nemen dan ik eerst van plan was ![]()
|
||||
|
||||
![]() en? nog wat gedaan?
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jah, de motor en de versnellingsbak zijn er eindelijk uit ![]() nu kan ik beginnen met "opkuisen" als ik tijd heb ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das zekers waar. leuk project! ![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dik motorruim!
![]() Wat gok je nu....? Zo'n 250pk minstens?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
That would be suicide ![]()
|
||||
|
||||
![]() sooowww...... na lang twijfelen en wegens verschillende redenen is de Coupe van Bernd dus verkocht aan een andere Jetta Coupe liefhebber
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() deze mag dicht DANKJE