![]() |
|
|||
|
|||
![]() Best mogelijk, alleen word het bij langer na niet zo mooi als bij aluminium velgen.
Grappig zo'n airride systeem. |
|
||||
|
||||
![]() Wel eens stalen velgen gepolijst dan?
|
||||
|
||||
![]() Ik Denk dat je ze het beste kan verchromen dan polijsten tenzij je veeeeeeeeeeeeeeel gedult hebt .. aangezien het niet zo fijn polijsten is vergeleken met alu .
|
||||
|
||||
![]() lol, staal polijsten
![]()
|
||||
|
||||
![]() doe je best weet wel dat je veel blaren zult krijgen, en veel engelen gedult moet heben want staal polijsten is eigenlijk wel echt het onderste uit de kan halen.
gr ronnie veel succes zou ik zeggen ik ben de eerste die feliciteerd als het je lukt en het er vet uit ziet.
|
||||
|
||||
![]() nou dan wordt het verchromen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een gedoe toch allemaal.
Ieder zijn ding toch? Het is ook niet mijn smaak maar heb wel waardering voor het werk en moeite wat je er in stopt! Succes met de verdere plannen!
|
||||
|
||||
![]() air tja kan me voorstellen dat je het prettig vindt met drempels .
maar aangezien enkelt voor en achter gescheiden systemen zijn ,blijf je in de bochten een hevelwerking houden ,waardoor je meer bodyroll hebt ,dit is te verhelpen door de balgen per stuk aan te sturen via een ventiel . tevens vindt ik het niet handig ivm het verlopen van je caster ,camber en sporing zodra je de hoogte versteld (tja ik blijf een purist en blijf nou eenmaal verzot op olie en staal vering ) maar zoals ik zei perfect voor de drempels en de mc drive
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gasdempers dan??? En de Mcdrive meetings zal Ary denkelijk wel het meeste komen met zijn mobiel, dus perfect voor hem ![]()
Last edited by Tjaap : 28-02-2008 at 13:24. |
|
||||
|
||||
![]() zoals ik al zei olie en staal ,gasdempers is leuk voor standaard verhoging
|
||||
|
||||
![]() Tjaap wrm verwijder je mijn petjes steeds???
![]()
|
||||
|
||||
![]() Petjes??
|
||||
|
||||
![]() Iedere topic/reactie van mij op ary probeer ik t geschikte petje bij te vinden, bij deze topic een McDonalds petje, bij dat bergrenpolootje een berg-cup petje...
Wordt blijkbaar niet gewaardeerd..
|
||||
|
||||
![]() Tja berserker is een petjes fetisjist, ook die moeten er zijn..
en Berserker denkt dat ie mij kent dus laat hem dat vooral denken.. @ serge: Ik laat 'm op de rijhoogte uitlijnen dus bij het rijden staat alles goed. enkel bij drempels gaat ie even omhoog en dan weer terug naar de rijhoogte dus last de camber is maar enkele seconden anders. En in de bochten helt ie nauwelijks over, maar heb ook al 3 veerpootbruggen besteld van OMP waarvan er nog 1 moet binnenkomen dus dan ligt ie nog beter in de bochten ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het is niet om je te beledigen maar is een Japanse auto niet beter voor jou?
Aangezien je nogal van spoilers, airide, stickers, ed, houdt wat eigenlijk toch meer bij die style van bouwen hoort niet dan,,..? Het is ook niet dat ik zeg dat het niet echt mooi is het is natuurlijk jou eigen stijl van bouwen en ook je eigen auto, en daar mee doe je wat je zelf wilt, ik vindt alleen,"En dat is mijn mening" dat het jammer is dat je zo`n eigenlijk best wel niet veel voor komende auto zo doet verbouwen. Maar het is gewoon jou eigen ding het is natuurlijk zo dat je al veel kritiek hebt gekregen, dat het je niks meer interseerd wat wij zeggen maar ik wou het toch even kwijt. Want ik vindt het echt jammer en ik denk dat ik hier niet alleen mee ben. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by polo-power : 29-02-2008 at 11:08. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voor de goeie wegligging heb je toch je spoiler? ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zucht ,kan dan letterlijk niemand hier op dit k@ forum normaal doen godveredomme,stelletje eikelbijters.waarom denk je dat ik hier nog zo weinig kom ?
omdat jullie hier enkelt kunnen muggenziften over bacterie kloten . en afzeiken is zo makkelijk ,jeeej way to go guys ,goed gedaan hoor ,ben je lekker volwassen mee .
|
||||
|
||||
![]() De post van jou is ook niet geheel volwassen...
Aryx ik vind het wel cool dat je je eigen ding doet. Ik doe dat ook. Doe wat je mooi vind en niet wat een ander mooi vind. Wel even een puntje van Kritiek die gaatjes van je logo's achterop even een lasje opgooien net als je de motorkap het gelast.. Hou ons op de hoogte van dit in de VW wereld unieke project!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zal best ,maar ik ben de enigste die direct zegt wat ie denkt om de rest te stoppen en dat zie ik hier voor de rest niemand doen .zo0lang ze hier de enigste volwassene van het forum gedumpt hebben ,zal ik rustig mijn waffel opentrekken voor de rest laat ieder lekker aan zijn of haar auto doen wat ie wil . en zoals arie bezig is ,niet mijn smaak(anders reden we allemaal een polo ) ,maar wel mijn waardering . ![]()
|
||||
|
||||
![]() Psies.. Ach ja je kan verwachten dat er commentaar komt op een topic iedereen is verschillend en het is natuurlijk altijd jammer dat er kinderachtige opmerkingen komen. Maar goed als je alleen positieve reacties wil moet je toch niet gaan posten want niet iedereen is geheel blij met hetgeen wat hij met een polo uitspookt. ikzelf heb er geen problemen mee. Ik vind het ook niet leuk dat er altijd zo stom gereageerd word als er een keer opel word gezegd of een plaatje voorbij komt daarvan. Ik zit zelf ook op het opelforum en daar is hetzelfde met VW.
Ik zou zeggen tegen een ieder op dit forum. Commentaar geven is goed maar laat iedereen in zijn waarde!. Je kan je bek opentrekken maar wees wel een beetje nadenkend wat je typt. Ik zeg ga zo door Aryx! Mijn waardering is hoog.