![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja precies, die van Stijn is ook echt super... die wordt ook doorgestuurd
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik weet niet of de mijne iets is? 83'er in volledige GTD trim met een 1,6GTD motor met 109Pk op de testbank
kleurcode is origineel en is minder dan een jaar geleden herspoten koplampen en knipperlichten zijn snel weer verwisseld voor origineel. originele velgen, ats cup, bbs rm of ra, schroefkit originele hoogte, het is allemaal geen probleem ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooiste blijft een originele golf, zou oud en vol met opties mogelijk.
|
|
||||
|
||||
![]() ik zal straks is even tegen Stijn zeggen.. als ik het niet vergeet
we zijn namelijk aan het slopen in Stijn (en Juud) hun nieuwe huis. grote verbouwing, dus even wat minder aandacht op auto-gebied.
|
|||
|
|||
![]() Als Autoweek nog eens een goede originele Golf 1 GTI zoekt voor een reportage houd ik me aanbevolen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() aan de rode gtd : kan dat zijn dat je in sint katelijne op school zit, ik zit daar namelijk ook (2de jaar auto)
rijdt zelf met een jetta 1 maar nog niet mee op school geweest |
|
||||
|
||||
![]() hey sjoes 85 je hebt een belangrijke mail
ben er alleen vergeten bij te vertellen dat op de witte ook nog de originele 1ste laklaag zit Last edited by mk1diesel : 25-01-2008 at 16:04. |
|
|||
|
|||
![]() Jongens,
ik heb inmiddels vijf aanmeldingen: -Stijn (groene Golf LD van 1977) - Niels (mk1diesel, witte '83er) - Fré (gele mk1 diesel) - Folkert (ook n gele mk1 diesel) - rode Belgische GTD Aangezien de rode Belgische GTD een gemodificeerde motor heeft, valt hij helaas af. Uitgangspunt is in ieder geval originele techniek. De keuze wordt gemaakt door Bas van Putten, ik ben enkel de postbode van de gegadigden ![]() groeten! |
|
||||
|
||||
![]() mijne staat niet op de lijst, maar is enigste met orginele 1500cc
![]() nette kas is dan weer wat anders ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Rijd ie al? Die van Stijn heeft het trouwens ook hoor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja klopt, ik had hier ff alleen de 'nieuwe' aanmelding neergezet ![]() Ik ben je niet vergeten hoor, jouw gegevens zijn immers al doorgezet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is er al iets bekent?
|