![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha ![]() Denk dat je ze nu niet meer terug herkend, wiel v/d foto is diegene met de stoeprand schade. |
|
||||
|
||||
![]() Wielen zien er goed uit ben benieuwd als ze onder de auto liggen.Ben zelf ook met zwart wiel bezig alleen dan met rode rand en porsche c2 wielen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx. Jouw wielen zien er ook netjes uit. Ik ga dit keer alleen voor een smaller randje. |
|
||||
|
||||
![]() Het weekend alle wielen matzwart gespoten:
![]() En zonet ff 1 alvast voorzien van een rood randje: ![]() Rood randje moet ff nog bijgewerkt worden. Vind het zelf wel geslaagd ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou hem niet op de rand maar net er binnen plakken. Denk dat dat mooier gaat staan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ik idd aan gedacht. Maar wil een klein subtiel randje hebben. De rest v/d rand naar achteren heb ik wel gedaan. Komen 165-ers om dus daar zie je ook nog wel een stukje van. Ik zal wat duidelijker foto's posten als ze eronder zitten. |
|
||||
|
||||
![]() Weer tijd voor een minder leuke update....
Ik werk bij de rug in groningen, harmoniegebouw in het centrum. Achter het gebouw is een parkeer terrein, die bewaakt word met camera's. Daar parkeer ik dus iedere ochtend m'n auto. Gister dus ook. De auto is dan te zien vanaf de weg, en er komen daar toch regelmatig auto's en fietsers langs. Toen ik klaar was met werken, liep ik nietsvermoedend naar de auto. Ingestapt,.. en toen zag ik ineens een hoop losse draden. Ik wou het eerst niet geloven.. maar de radio was weg. Uitgestapt en een rondje om de auto gelopen. Ze hebben dus het slot aan de bijrijderskant opengebroken. ![]() ![]() Toen zijn ze schijnbaar gaan zoeken in de auto, en toen ze de radio eruit hadden hebben ze zich verplaatst naar de achterbank om zo in de kofferbak te komen. Hierbij een poging gedaan om m'n versterker los te halen, dit is niet gelukt. En vervolgens de subwooferkist maar meegenomen ![]() Ik ben gelijk maar naar de portiers gelopen. Het blijkt dat de plek waarop ik stond (bijna) niet te zien is op de camera. Kreeg te horen dat de week ervoor op dezelfde plek ook een auto was open gebroken en een laptop was gejat. Toen maar gelijk naar het politiebureau gereden om aangifte te doen. Dat duurt dus wel even. Ik stond om 16.30 bij de auto en was al met al om 18.30 thuis. Vanmorgen de auto maar in de parkeer kelder gezet, daar hangen meer camera's. Gelijk ook de verzekering maar gebeld, heb een accessoire verzekering, maar ze willen bonnen zien (spul van 3/4 jaar oud ![]() Voor de schade aan deur en slot, kan ik de auto naar een schade herstel bedrijf brengen. Daar ga ik na het werk maar ff langs. Weet iemand nog waar ik die anti diefstal plaatjes (armour door plates) kan bestellen ? |
|
||||
|
||||
![]() Zo,,,g%dverju ...dan sta je wel ff te kijken jah! Wat een honden!!
Ook lkkr dan van die pakeerplaats,net buiten camera zicht...Is gewoon bekend bij die gasten...Als je hm er dan vaak neerzet .....Echt zonde Gelukkig ben je daar voor verzekerd dan..ma goed ook weer n hoop werk/last dr van! Suc6 met het verloop! Weet niet of je wat aan de links hebt, ma suc6! Nieuwe klinke http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-V...sspagenameZWDVW PLates http://www.autotech.com/prod_aero_baccess.htm#adp http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll...62518&indexURL=
|
||||
|
||||
![]() @vliet, thnx
Ik heb ondertussen al een setje gevonden op de sloop. Maar moet nog een setje voor de golf van de vrouw hebben. 16 & 17 Juli word de schade gerepareerd. Vraag me alleen af waarom het 2 dagen moet duren... Vandaag de papieren voor het gestolen spul op de bus gedaan. Hopen dat ik er nog wat van terug krijg. |
|
||||
|
||||
![]() Velgen zien er goed uit met rode rand en klote van je inbraak.Succes met het herstellen van je auto.
Grt Michel |
|
||||
|
||||
![]() Schadeherstel is een week opgeschoven. Auto staat nu bij de hersteller.
Heb als leenauto een opel corsa ![]() Voor de audio heb ik dus een schijntje van de verzekering terug gekregen ![]() Maargoed, de Alpine CDA-9885R en een Ground Zero Titanium GZTW 30T aangeschaft. Wielen zijn nu klaar, wachten alleen nog op bandjes. ![]() En heb vorige week uit verveling m'n motorkap onder handen genomen. ![]() Na een avondje bij de euromaster in drachten... ![]() ![]() Last edited by Siepeltje : 23-07-2008 at 10:57. |
|
||||
|
||||
![]() Sinds gister zitten ze eronder
![]() ![]() ![]() Vind het zelf wel geslaagd ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hoepels staan leuk ! Het hok ligt al aardig laag zo
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb hem vanavond ook hier gezien maar staat er stoerbij idd...lekker laag
|
|
|||
|
|||
![]() ziet erg goed uit met die wieltjes.. lekker laag ook!..
suc6 verder.. |
|
||||
|
||||
![]() Hij is me nu wel laag genoeg
![]() Kan nog redelijk op m'n werk komen ![]() afgelopen weekend nog een paar leuke foto's gemaakt. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Stoer wagentje zo, die velgen staan hem ook goed.
Er komt ook steeds meer graffitti daar ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Is een super locatie om foto's te maken. moet er binnenkort ook maar weer heen.
Auto staat er leuk bij Siepel.. |
|
||||
|
||||
![]() heel mooie auto hoor.. gr ronnie
|
||||
|
||||
![]() Super golfje hoor!!
Rat-look is echt super... ![]()