![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er heel leuk uit
veel plzier met de auto en de keuze in de morgen |
|
||||
|
||||
![]() Zo...1,5 jaar verder,even afstoffen dit topic...
Lupo leeft nog steeds! Tijdje met K&N filter gereden...maar toch net even teveel geluid met volgas..toen weer standaard...maar toch bleef het kriebelen om hem te veranderen...(vooral bij mij,terwijl het niet eens mijn auto is ![]() Knoop is doorgehakt...andere wielen besteld,en zaterdag laten monteren..ben erg benieuwd hoe het gaat staan...zelfs mn vriendin kijkt er naar uit hahahaha Foto's volgen...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Kleine week verder met nieuwe wielen ondertussen..
Keuze is gevallen op de replica van de BBS Lemans.De maten 7,5x17 met 195-40-17 Pirelli's.Had voor de looks liever 185-35-17 gehad,maar voor mn vriendin is een iets minder krappe (merk) band beter....blijft toch een dagelijkse auto,en je weet hoe vrouwen kunnen rijden... ![]() Groot voordeel vind ze nu met grotere wielen,dat de voorbumper ook verder van de straat is...en de meeste drempels dus weer volgas genomen kunnen worden zonder geschraap...voor mij reden te meer om de Lupo verder te gaan verlagen,zodat de wielen beter uitkomen...cm of 3 moet hij echt nog wel zakken....(sssssssst) Ben wel van plan om de harten zwart te spuiten(lekker origineel Chris...heeft je TT ook al...ja ja..).Inclusief het randje waar de chrome boutjes inzitten,alleen de buitenrand blijft gepolijst....Goedkeuring van de vriendin ook gekregen...volgende week even tijd voor vinden dan. ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja dank je...maar hij is al 3-4cm lager dan normaal....denk dat een schroefset een makkelijke oplossing is,nu alleen uitzoeken met welk merk ze er niet uitstuiterd..
|
|||
|
|||
![]() staan erg netjes onder de lupo !!
wil voor mijn vriendin ook zoiets voor onder haar 6N en dan zakken maar daar is ze nog niet echt aan toen !? ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
KW is een aanrader chris..kon de vrouw nog met toen alleen maud perfect rijden
|
||||
|
||||
![]() Knappe Lupo zo
![]() Gewoon verlagen dat kreng (en dan bedoel ik de lupo) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke wielen voor de rolschaats
![]()
|
|||
|
|||
![]() leuke wagen hoor ben benieuwd met zwarte bbs wielen..
veel plezier ermee |
|
||||
|
||||
![]() nette wieltjes zo!
![]()