![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat vinden Duitsers, en in dit geval Oostenrijkers van de Golf 1
Ook dat kan, W64 GTI met aanhangwagentje (is niet van een Hollander) ![]() Top gerestaureerde en weer in volledig originele toestand teruggebrachte cabrio van "der" Uwe, uit "Kreis Heinsberg". Hij had deze auto 25 jaar geleden nieuw gekocht, na 5 jaar in zijn bezit te hebben gehad verkocht, en weer 11 jaar later (na meerdere bezitters) weer teruggekocht. Toestand in 1998: slecht, toestand nu: zie foto´s Nog een paar foto´s te gaan, dus wordt vervolgd.
|
||||
|
||||
![]() Laatste ronde van mijn verslag + foto´s van de 9e editie van het "Original Golf 1 Treffen" te WOB (Wolfsburg)
mooie `81er standaarddiesel De über PiGo in Heliosblauw, net ingereden(alleen de beginletters van dat kenteken al: W, O en B met die 3 letters zouden de kentekens van élke VW moeten beginnen!) ![]() , volgens de eigenaar "unverkäuflich", geef hem eens ongelijk... Het is een W65er, dus een échte PiGo, en met een auto voor die leeftijd extreem lage kilometerstand Ik wou dit verslag + foto´s van mij over de 9e editie van het "Original Golf 1 Treffen" te WOB afsluiten met een religieus tintje ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hey Type 17, thanks voor het mooie verslag!
![]() gaan we ook naar Assen? vanuit Zuid-Limburg gaat waarschijnlijk een mooie delegatie, misschien zelfs in colonne rijden! Groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geen dank, ben blij dat het bevalt! Quote:
ehhm ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi verslag, en mooi gevuld albumpje zo.. leuk voor over een paar jaar...