![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben benieuwd hoe het wordt
![]() |
|
||||
|
||||
![]() En nu hopen dat het tot zaterdag droog blijft
![]() ![]() Schoolbordzwart met daaronder een spuitbus matzwart laag. Binnenkant ook meegenomen met alleen spuitbus matzwart met 2 lagen matlak. Randjes worden uiteraard nog afgewerkt en er komt plexiglas onder (vastkitten) en eventueel daar blinderingsfolie op. Zaterdag wordt weer een vruchtbare dag ![]() Dit ding heeft me dus een oogwond opgeleverd incl een doktersbezoek. Lekker hoor, boren in je oog ![]() Last edited by JurjenV : 24-04-2007 at 20:45. |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er goed uit !!
|
||||
|
||||
![]() Gister weer even goed bezig geweest met de Jetta.
Nieuwe wielkuiplijsten geplaatst, nieuwe logo's gehaald op de sloop en geplaatst en mijn ruitensproeiervloeistofsproeiers (zow dan ![]() Helaas is mijn plastishine verdwenen ![]() ![]() Er zit misschien ook nog een schroefsetje in deze zomer maar dat is even afwachten. |
|
||||
|
||||
![]() Ja hoi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag ook eindelijk achter weer verlaagd. Met de ATSjes niet mogelijk, met de nieuwe velgen (nog niet binnen) moet dat wel lukken.
Tevens ook nieuwe wielkuiplijsten voor erop gezet ![]() Een aantal foto's: ![]() ![]() ![]() Meer foto's staan wel op www.picturetrail.com/JurjenV
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl Last edited by JurjenV : 01-05-2007 at 15:30. |
|
||||
|
||||
![]() Dat is maf he
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet je wat ook maf is? Een ijzerzaag in je pink ![]()
|
||||
|
||||
![]() jurjen zijn nieuwe velgen
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jurjen zijn oude velgen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Bliksem, 2x blij
![]()
|
||||
|
||||
![]() Velgjes zijn binnen, nu nog even een blanke laklaag over het zwarte heen en dan is het klaar...
Zit nog te twijfelen over mijn banden. Heb hier 4 Pirelli's liggen die kunnen erom of 4 roadhogs die zitten erom, iemand advies?
|
||||
|
||||
![]() P5000's en Roadhogz kan je beide wel naar het grofvuil brengen...
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Zelf ben ik wel toyo fan, maargoed die heb ik niet... De P5000 komt overigens wel goed uit de tests en Roadhog is van Continental. Een geweldige band voor een budget prijs, als je hunzelf moet geloven.
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl Last edited by JurjenV : 06-05-2007 at 22:27. |
|
||||
|
||||
![]() roadhog viel mij 100 procent mee.. en profiel is nog heel goed van die dingen
|
||||
|
||||
![]() (voorlopig) eindproduct van de motorkap.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Foto van de auto met de nieuwe velgies. Naafkapjes moeten nog erop.
![]() ![]() ![]() Moet de gepolijste rand nog even oppoetsen aangezien deze afgeplakt is geweest.
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed uit met die velgen !
Maar ik zou toch even die Pacific stikker er eens afdoen.....(ziet er dan pakken beter uit !!!)