![]() |
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij zocht Breadfan nog een achterbank en nette linkerdeur van een Function...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Inderdaad, vlak voor de deur van mijn geweldige broodheer Giva, uw Chrysler, Jeep en Dodge dealer in Den Haag ![]() Er stond twee auto's achter de cabrio een Voyager, die net klaar was van een reparatie. Dus ik kijk naar buiten en pak de telefoon om de klant te informeren. Net als ik die man aan de lijn heb hoor ik een hoop geraas en zie die boom naar beneden komen. Ik geloof dat ik zoiets zei als: "ik wil even doorgeven dat uw auto opgehaald kan worden, hoewel ik daar nu nog niet zo zeker van ben". Bleek gelukkkig mee te vallen, er lagen maar een paar takken op het dak en de motorkap..tja, dat krijg je, kwaliteit uit de USA! |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik gok dat dit in Rijswijk is.
|
||||
|
||||
![]() Ja: uitgelachen?
't is hier geen Cat/Bitchfight forum ![]() Dat 'Toenstrax' geen A.B.N. is,. daar zijn we 't allemaal over eens. Gelukkig leverde het geen spraak verwarring op, en was er dus eigenlijk niets aan de hand. Beetje onstuimig weer, en men begint meteen te rollebollen! ![]() *edit: ik ga nu rustig slapen,.. als het hier morgenvroeg alsnog een zooitje is geworden, dan haal ik de veegbezem d'r door ![]()
Last edited by sjampoo : 18-01-2007 at 23:14. |
|
||||
|
||||
![]() on topic heren off topic is verwijderd.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hehe ik kom nog wel eens onderdelen halen bij jullie magazijn maar ben blij dat ik vandaag niet naar henk ben gegaan ![]() Werkt geoffrey trouwens nog in de werkplaats daaro? Gr. Ferry Alleen die opmerking kwaliteit uit de USA snap ik niet helemaal ![]() Last edited by Ferry24 : 19-01-2007 at 08:09. |
|
||||
|
||||
![]() Ik mis enkele dakpannen ,en tussen mijn kozijn en plafon is een scheur ontstaan ....
maarja interpolis ....glashelder (hoop ik ) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verdomme, ben gister ook eens wezen kijken naar mijn golfje hoe die erbij stond, en wat was het geval : de motorkap was omhoog gewaaid met een flinke vaart en is nu op de hoeken helemaal krom en er is een flinke lakschade aan de motorkap en de wagen zelf.
dat wordt dus een ''nieuwe'' motorkap en naar de spuiter ![]() Alsof de situatie nog niet erg genoeg is zo, het heeft me alleen nog maar tegen gezeten met de golf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zijn er hier nog meer mensen met persoonlijke schade, of schade in de buurt?
bij ons is alles goed gegaan gelukkig.was alleen gistermiddag bij mijn autospuiter, waaide hem de duivetil om, paar waren er slecht aan toe, inclusief een paar jonkies van een dag of 5, altijd zonde zoiets. Last edited by hajee : 19-01-2007 at 08:47. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb geen schade als het goed is, heb wel het konijn geevaccueerd uit de tuin.
|
|
||||
|
||||
![]() Bij ons in het noorden is het volgens mij iets minder heftig eraan toegegaan dan daaronder.
![]() Foto's op NU.nl zeggen ook genoeg: Passat zonder Airride, maar met bijzonder sterke A-stijl Bora-cabrio, ook geen airride Nieuw model Meriva!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat dat wel goedkomt, ik werk bij interpolis en ze zijn razend druk hier vandaag. |
|
||||
|
||||
![]() Minimaal 1 rij dakpannen (ik ga nu t dak niet op om te kijken), lekkage en wat schade door een omgewaaide boom in de tuin: 013-5801234 = onbereikbaar. (gewoon: ingesprektoon)
|
|
||||
|
||||
![]() Gisteravond maar één melding gehad van een boom over de weg................even de bijl en kettingzaag ter hand ét voila weg weer vrij na een uurtje zwoegen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 1 van de panelen uit de schutting gewaaid en wat planken losgeklapt. Wind stond er vol op. Eigenlijk bijna niks dus.
|
||||
|
||||
![]() bij ons in de kas tot gisteravond uur of 9 maar 1 raampje gesneuveld,
valt best mee aangezien er toch behoorlijk wat raampjes inzitten ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb gister door die storm mijn nieuwe Golfje opgehaald, geen pretje in een auto die je niet kent.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zou gister een 66er single cab gaan halen/kijken.
maar even verplaatst naar een andere datum. wel zo verstandig denk ik...
|
|||
|
|||
![]() Ik werd nog ingehaald door een single cab, die zeilde vlak voor me bijna tegen de stoeprand. Toch ff een scary momentje.
|
|
||||
|
||||
![]() was t ook een 66 er?