![]() |
|
||||
|
||||
![]() noem mijn golfje 1 1100cc meestal mn racemonster
![]()
|
||||
|
||||
![]() Onze Golf heet "Mien" naar de vorige eigenaresse. Toen we de auto kochten moesten we beloven dat we er goed voor zouden zorgen. Leuk mens. Ze is zelfs nog op een zondag vanuit Lonneker naar Wildervank gekomen om te zien hoe "haar" Golfje er bij stond na de opknapbeurt.
Misschien plakken we nog wel een sticker met "Mien Machine"op de nummerplaathouder. ![]() ![]() En de ene grijze noemen we "grijze"en de andere grijze noemen we "die andere grijze".
|
|||
|
|||
![]() Woow even uit het stof gehaald na 4.5jaar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ach, de Golf is 31, ik ben 51 en Wilhelmina is 83 dus wat is nou 4,5 jaar.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik noem de mijne toch echt meestal pokkeding
![]()
|
||||
|
||||
![]() De VR
![]() En mijn zoon noemt haar altijd Heit sien BlingBling auto ![]() Oftewel Papa zijn BlingBling auto.
|
||||
|
||||
![]() Ik noem mn 75er Golf 1 Slikkertje *
*=Swallowtail...Swallow...slikken....Slikkertje! ![]() ![]() De 83er GTI noem ik gewoon 'GTI' en de TT...gewoon 'TT'..lekker korte benamingen die lekker in de mond liggen zegmaar... ![]() Oja...de Lupo GTI word door mn vriendin 'Loepie' genoemd....(vrouwen.......)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo Last edited by chris : 24-04-2010 at 14:10. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb dit topic even doorgelezen,maar begrijp er weinig van.
een nickname lijkt me juist bedoeld voor de makkelijkte.
|
||||
|
||||
![]() Je bedoelt 'voor het gemak'? .. makkelijkte klinkt een beetje autistisch.
Hoe dan ook.. mijn golf heeft eigenlijk ook geen bijnaam volgens mij. Gewoon Golf denk ik dat ik 'm noem, dat is al vrij makkelijk van zichzelf.
|
||||
|
||||
![]() wist zo snel geen ander woord
![]() maar dat bedoel ik idd ![]()
|
||||
|
||||
![]() De mijne heet al jaren Barry, heeft me vriendin ooit bedacht. Is altijd zo gebleven
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is "De Pul" wel makkelijker dan je eigen naam? ![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
iig korter... ![]()
|
|||
|
|||
![]() ik de mijne huppeltrut
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() -mijn rode golf 2 tdi noem ik altijd : "die rooie" , klinkt alleen als een newkid
![]() dan heb ik nog: "die "zwarte" of "die variant" (de donor) en natuurlijk "de rat"
|
||||
|
||||
![]() Onze Golf 1 ("82) noemen we altijd "opa"
En onze Golf Plus (2005) wordt door enkele "anderen" hier "wolkenkrabber" genoemd omdat ik 'm nog steeds wil verlagen....... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mijn 89'er GTi 20vt noem ik wel eens "Interceptor", naar de MadMax film
![]()
|
||||
|
||||
![]() De Jetta 2 noem ik witte en de Jetta 3 gewoon US of amerikaan
![]()