![]() |
|
|||
|
|||
![]() Brandstofpomp in de tank die de geest heb gegeven???
dan wil tie ook niet egt lekker lopen |
|
||||
|
||||
![]() nee want het is af en toe dat ie raar loopt en stationair gaat alles goed schijnt.
|
|
||||
|
||||
![]() Hall-gever?
|
||||
|
||||
![]() dat zou wat zijn, hij komt goed functionerend van het oude blok af. Ik heb hem alleen overgezet en dan zou ie meteen stuk gaan? Ik weet dat het een gevloelig stukje techniek is.....
|
|
||||
|
||||
![]() Mocht je er een willen proberen, ik heb er nog 2 liggen. Kun je altijd terugbrengen als je er toch niks aan hebt.
|
||||
|
||||
![]() tja, de auto staat al bij de eigenaar. Toen ze hem kwam halen werkte alles prima. Na de kerst kreeg ik bericht dat ie stotterd enzo.....FLINK balen dus.
Hij staat dus in Amersfoort..... |
|
||||
|
||||
![]() missie volbracht.
na het loshalenn van de stekker op de nullast schakelaar deed alles het perfect. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() MOERNEUK!
dat apparaat doet het weer niet lekker, stotteren is terug maar in mindere maten, veel minder als ik het goed begreep.....scheisse!!! |
|
||||
|
||||
![]() Das mooi klote Ed, voor onderdelen heb ik wel een zeer goed adres in de buurt
![]()
|
||||
|
||||
![]() jouw sloopbak?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja, heb nog een compleet licht opgefokte 16V liggen
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat dan? is tie stuk?
|
|
||||
|
||||
![]() De 1.3 ist dood inderdaad... 16V leeft maar alles is te koop.
Maar als je onderdelen nodig hebt weet ik echt een goed adres in Amersfoort... binnenkort staat de 1.3 daar ook.
|
||||
|
||||
![]() kap je er mee?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hallo Edward, Naar wat ik van Pieter heb begrepen heb je m'n 'oude' blokkie weer nuttig gemaakt? Wat betreft het stotteren, heb je ook het inlaatspruitstuk met de injectoren gebruikt die hierbij zaten, of de reeds bestaande? Misschien dat het probleem bij de verstuivers ligt namelijk. Deze zijn afkomstig van mijn oude blok met 265.000 km, en dus misschien vervuilt... ![]()
|
||||
|
||||
![]() nee, ik heb alleen je kale blok gebruikt, zelfs de ontsteking niet. (Ik had wel van Piet 2 exemplaren mee gekregen maar die paste niet)
Dat betekend dat dat ondertussen iets fout gegaan is met het oude materiaal. Spinnekop en dergelijke is niet eens uit elkaar geweest. Het is mij een raadsel en super irritant voor de eigenaar natuurlijk. Er zal ergens een storing zitten in de bedrading denk ik. Hij moet eerst maar eens bij me thuis terecht zien te komen. Dan kan ik alweer wat meer. |
|
|||
|
|||
![]() Je hebt nooit zoiets eerder ervaren? Ook iemand anders niet?
Het vreemde is dat ik er de laatste dag nog van Enschede mee naar Hilversum ben gereden en nergens last van heb gehad. Daarvoor nooit noemenswaardige problemen gehad, altijd starten-lopen. Alleen de radiator is vervangen omdat deze verkalkt zou zijn. Misschien dat er toen rommel in het koelcircuit van de motor is gekomen? Geen idee of dat mogelijk is, maar ik probeer een beetje mee te denken.
|
||||
|
||||
![]() opgelost en nu schijnt ie weer kut te lopen.
Ik verdenk een draadbreuk. Ik ga wel eerst de 'oude' ontsteking proberen..... |
|
|||
|
|||
![]() Mijn neef is monteur bij een Porsche dealer, vroeger bij een VAG dealer. Heeft zelf ook een GTI gehad.
Dit weekend was hij hier en ik heb 'm er eens naar gevraagd. Hij vermoed dat het probleem ligt in de carterontluchting. Met name als ie warm is wil dat raar lopen tot gevolg hebben. Misschien heb je daar wat aan?