![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben een paar weken geleden met Otto mee geweest .
Hij heeft toen de stickers bij Hugo z,n golf 1 er op geplakt in Hallum , het zag er erg super uit ![]() ![]() Otto het was weer toppie jochie |
|
|||
|
|||
![]() Stiping van de golf II GTI heb je die ook???
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
moet ie in de computer zetten lees het verhaal maar eens ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dat ging over de achterklep
Die ik bedoel zijn over de zijkant |
|
||||
|
||||
![]() otto een signmaker? zoja wie ben je dan..
![]()
|
||||
|
||||
![]() Daar is alleen de rechterzijde nog van leverbaar bij de dealer geloof ik. Als je een gelijke set hebt dan kun je inderdaad het beste bij Otto terecht. Ik wil wel een keer met Otto een afspraak maken voor opmeten o.i.d.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Waar mijn huisje onder staat ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik heb nu de set van Golf 1 compleet leverbaar incl. een print voor de maten, van Golf 2 moet ik nog in de computer zetten.. Ik zal begin volgend jaar daarmee bezig en zet het meteen wel op het forum. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
OK dat is mooi Achterklep die dunne rondom en de dorpels ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je ook een paar voorbeeld foto's van een golf mk 1 met sticker op achterklep?
|
|
||||
|
||||
![]() Otto, mijn auto staat tussen kerst en oud en nieuw dicht bij meppel bij een vriend van mij. Hij last hem dan op de paar plekjes waar dat nodig is. Hoever is het dan nog naar jouw rijden vanaf daar?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Richard, 6 jaar heb ik een reklamebedrijf gehad in Zwaagwesteinde (Frl.), en ben nu weer in loondienst (ook in de reklame) voor 4 dagen in de week en 1 dag (vrijdag's) doe ik nog voor mezelf ![]() Last edited by Richard : 21-12-2006 at 12:59. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik werk er nu tegenaan om volgende week vakantie te houden.. Januari volgend jaar?? Bel anders zaterdag even.. 06-53330588 |
|
||||
|
||||
![]() aangepast..
![]() net al aan de telefoon gehad
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok Richard ![]() Golf 1 in vector formaat kunt krijgen.. hoor het wel |
|
||||
|
||||
![]() Staat genoteerd, ik zal je bellen Otto!
|
|
|||
|
|||
![]() Wie weet een orginele Golf 1 GTI te staan.. ik moet de preciese maat nog even weten van de kleine bies onderaan de achterklep dan is ie compleet, de GTI's die ik tot nu toe gezien heb zijn overgespoten en zitten er niet meer op.
Last edited by Otto : 10-01-2007 at 11:16. |
|
||||
|
||||
![]() Tsja Otto.. daar zullen niet veel meer van zijn denk ik.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wordt er morgen opgeplakt, zal wel even voor je meten.
|
|||
|
|||
![]() Zou ik je tel nr mogen, dan kan ik je morgen even bellen
|