![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nu ik het voor de 2e keer lees kan je het idd ook zo zien ja.
Sorry dan dat ik het verkeerd opvatte. |
|
||||
|
||||
![]() No problemo!
|
|||
|
|||
![]() Deze maar weer eens uit het stof gehaald......
![]() Gisteravond de rm`s weg gebracht naar het straalbedrijf met het idee laat maar stralen en ik hoor het wal als ze een keer klaar zijn. Vanmorgen om 10 uur een telefoontje met de woorden: Ze zijn klaar. Dat was even schrikken, vond het nog snel gegaan. Hij schijnt gisteravond al begonnen te zijn, was een behoorlijke klus omdat ze origineel gepoedercoat zijn. Dit is behoorlijk hard van zich zelf. Maar zag er goed uit moet ik zeggen, niet te grof gestraald. Vanavond maar even in de filler gespoten zodat ik ze van de week kan uitschuren. Zijn ze weer mooi strak. De kleur ben ik nog niet helemaal over uit, maar zal wel in de grijs / zilver metallic gaan vallen. Je hebt daar nog zoveel tinten in dat het nog moeilijk kiezen word. Zal van de week even foto`s maken. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() jo ron je vroeg toen of er mensen waren die deze g60 kenden???
ik heb deze g60 ook een aantal jaren in mijn bezit gehad en heb ook de digifiz ingebouwd een hele super fijne auto heb hem vorig jaar nog eens bij mijn thuis gezien is tegenwoordig blauw metallic en geen g60 meer maar een 20v turbo greetings lammert |
|
|||
|
|||
![]() De jongen die hem van mij kocht zou hem ook spuiten en een andere motor inbouwen.
Ben erg benieuwd naar de foto`s zoals hij nu is. Heb je misschien wat foto`s ervan?? |
|
|||
|
|||
![]() heb hier helaas geen fotos van toen hij blauw was en met een 20v turbo ben ook wel benieuwd of hij hier mischien wel meekijkt
gr |