![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi project..
ce site staat mooi spul op. |
|
|||
|
|||
![]() Foto's van het set heb ik nog niet maar de foto's van Luuk laten al goed zien waar de balg voor zit en dat deze recht staan. Helaas zit het set er van Rusty nog niet onder.
Het zal ook best werken maar ik ben juist bang voor de levensduur van de balgen. Zo'n balg hoort in een rechte lijk te werken en niet in een bocht. Je gaat dus andere krachten zetten op het rubber dan normaal. Volgens mij ga je net zo'n effect creëren als met een band die altijd te zacht staat. Dan slijt die ook vele malen sneller. Maar nogmaals ik hoop voor je dat ik het mis heb. Het is en blijft een erg leuk project en ik hoop dat de een of de ander hem eens inhuurt voor op een treffen? Splits at the lake 2007 mogelijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() moet wel zeggen dat ie daar in de laagste stand staat, in rijstand is de balg wel recht.
verder is het echt een mooie spijl, keurig afgewerkt, zeker voor het doel waar ie voor gemaakt is ![]() maar dat project van rusty 67 is ook goed, wat een werk zit erin, volgens mij heb ik die toen bij jou boven in de hal zien staan toch? |
|
||||
|
||||
![]() Hoe heeft hij dat gedaan met de vooras???
Als je het veren pakket eruit haalt en vervangt door een massive staaf dan kunnen je voorwielen niet meer onafhankelijk veren en dat gaat op de snelweg tot gevaarlijke situaties leiden denk ik. Je moet de as dus uit 2 delen maken lijkt mij,en die Balg onder zo'n hoek vertrouw ik ook niet helemaal ,en hij loopt ook tegen dat profiel aan en dat mag nooit aanlopen,ik wil dit wel eens in realtime zien. Wel slim bedacht ,wij waren ook al zover alleen vonden we het te onveilig om het toe te passen. |
|
||||
|
||||
![]() @emiel:
loopt niet aan hoor, lag op m'n rug foto te maken, hand onder de bus , en dan maar wat schieten. maar luchtbalg loopt echt niet langs een profiel, lijkt misschien zo door de lichtval. ![]() ![]() maar weet niet precies hoe het allemaal gemaakt is, heb alleen foto's van het eindresultaat. en heb gezien dat het echt mooi werkt. |