![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
AMEN ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
sluit ik me bij aan, boycotten die hap |
|
|||
|
|||
![]() blij dat ik niet voor dat soort evenementen ben.
ik heb wel beter dingen mee gemaakt,weekendjes baarlo"GTI-treffens",vw-mania. dit lijkt gewoon nergens meer op.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Blablablabla. Heb net met hem gesproken en hij is niet in slaap gevallen en ook niet over de kop gevlogen (wel flink wat bomen gepakt ja). Hij reed achter een andere auto en daar viel iets onderweg. Daarvan schrok hij en week uit naar rechts kwam in de berm etc etc. Maar het is wel zonde van de auto ja. Hij wacht nu nog af hoe het komt met de verzekering etc. |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben bang dat de verzekering niks gaat uitkeren,of hij moet allrisk verzekerd zijn,verder is het allemaal zijn schuld. oorzaak is vaak niet te achterhalen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
das ook niet helemaal waar want laatst op kzf stond ik in het ratlook pad en begonnen er ook 2 gasten met elkaar te vechten terwijl de ene z'n zoontje nog in ze armen had, duurde een hele tijd voordat de bewaking kwam. er lipe allen iemand in een oude legeroutfit rond met een houten knuppel die sprong er tussen. en dit waren gasten van 30+ jaar oud. ikzelf kom ook niet meer naar automaxx evenementen want ik ben wel genezen van al dat plastic en dronken mannetjes van 18 jaar.
|
||||
|
||||
![]() Nou,nou....
![]() Een meeting moet iets zijn om nooit meer te vergeten,maar daar is dat niet het geval(ja in negatieve zin ja). En luchtgekoelde meetings zijn volgens mij ook zekers leuker,nu twee keer budel geweest,maar dat is echt super geweldig!!!! ![]() Maar deze meeting is ook alle merken,dat vind ik al helemaal nix,allemaal sjonnies.(sorry) ![]() Groetjes!!!!
|
||||
|
||||
![]() Ik was vorig jaar al klaar met automaxx.... Alleen al door het niet over alcohol(al dan niet icm andere rommel) kunnen van bepaalde mensen.
Ga misschien binnenkort wel weer eens een dagje ergens heen... MIVW meet gemist, nog wel spijt van.... Maar heb het ook wel wat gehad met de meetings.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ohw sorry, ik kwam t toevallig tegen op internet en vond t wel een typisch verslag....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Holy shit!!! Dat had ik nog niet gehoord! Ik vond het laatst al zo vreemd dat z'n auto niet voor hun huis stond ![]()
|
||||
|
||||
![]() ach ja, afgezien van wat krassen hebben we ons weer best vermaakt, wel met de kleinste samensteling van de afgelopen jaren maar niet minder gezellig!!!!!!
http://www.vw-speed.nl/verslag/summermax.htm