Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Meetings verslagen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 05-07-2006, 17:09
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by VWJYI
die idioten van automaxx die zijn alleen maar op het geld uit..... paar jaar geleden toen dat automaxx gedoe begon ben ik een x in lelystad geweest... 2 1/2 uur rijden voor niks want je moet je van te voren aanmelden anders kom je het terrein niet op.... belachelijk gewoon laat mij maar fijn naar duitsland en belgie gaan daar kun je nog ouderwets naar toe rijden zonder je aan te melden en de hoofdprijs te betalen....

AMEN
Reply With Quote
Old 05-07-2006, 17:15
bobby-digital's Avatar
bobby-digital bobby-digital is offline
No personal life

Send a message via MSN to bobby-digital

Quote:
Originally Posted by mellowyellow20VT
Helemaal mee eens!!!

sluit ik me bij aan, boycotten die hap
Reply With Quote
Old 06-07-2006, 19:31
patrick 86c patrick 86c is offline
Postwhore

blij dat ik niet voor dat soort evenementen ben.
ik heb wel beter dingen mee gemaakt,weekendjes baarlo"GTI-treffens",vw-mania.
dit lijkt gewoon nergens meer op.
Old 07-07-2006, 16:23
Lieuwe's Avatar
Lieuwe Lieuwe is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by henkwassenaar
En Schrok me dood toen ik net te horen kreeg dat Feije een ongeluk had gehad,terwijl gister nog met hem heb gesproken....
Ben gelukkig al blij dat er met hem zelf lichamelijk weinig aan de hand is,maar zal wel hele klap na de tijd met zich mee brengen..

Echt jammer dat deze jongen met zo'n mooie auto,eigenlijks toch de dupe is geworden van alle ellende..[STERKTE EN VEEL BETERSCHAP]

[quote="henk46"]Deze jonge is vriend van me:

Hij is zo zuinig op zijn wagen, hij heeft er de hele zaterdag op zondag-nacht naast gezeten om te voor komen dat ie NIET bekrast word.
Rijd ie zondag met zijn slapeloze kop naar huis en op snelweg valt ie in slaap

pakt 8 bomen mee en vliegt een keer over de kop

Auto total loss

Jonge ongedeerd GELUKKIG

Blablablabla.

Heb net met hem gesproken en hij is niet in slaap gevallen en ook niet over de kop gevlogen (wel flink wat bomen gepakt ja). Hij reed achter een andere auto en daar viel iets onderweg. Daarvan schrok hij en week uit naar rechts kwam in de berm etc etc. Maar het is wel zonde van de auto ja. Hij wacht nu nog af hoe het komt met de verzekering etc.
Reply With Quote
Old 07-07-2006, 16:40
M.I.V.W's Avatar
M.I.V.W M.I.V.W is offline
Forum junkie

Ik ben bang dat de verzekering niks gaat uitkeren,of hij moet allrisk verzekerd zijn,verder is het allemaal zijn schuld. oorzaak is vaak niet te achterhalen.
Reply With Quote
Old 09-07-2006, 11:22
sanderz's Avatar
sanderz sanderz is offline
Married to PC

Send a message via MSN to sanderz

Quote:
Originally Posted by René
Daarom ga ik ook meestal naar luchtgekoelde meetings... is de sfeer veel beter...en loopt een ander soort volk rond...

das ook niet helemaal waar want laatst op kzf stond ik in het ratlook pad en begonnen er ook 2 gasten met elkaar te vechten terwijl de ene z'n zoontje nog in ze armen had, duurde een hele tijd voordat de bewaking kwam. er lipe allen iemand in een oude legeroutfit rond met een houten knuppel die sprong er tussen. en dit waren gasten van 30+ jaar oud.

ikzelf kom ook niet meer naar automaxx evenementen want ik ben wel genezen van al dat plastic en dronken mannetjes van 18 jaar.
Old 10-07-2006, 19:06
karretje's Avatar
karretje karretje is offline
VW Addict

Nou,nou....

Een meeting moet iets zijn om nooit meer te vergeten,maar daar is dat niet het geval(ja in negatieve zin ja).

En luchtgekoelde meetings zijn volgens mij ook zekers leuker,nu twee keer budel geweest,maar dat is echt super geweldig!!!!

Maar deze meeting is ook alle merken,dat vind ik al helemaal nix,allemaal sjonnies.(sorry)

Groetjes!!!!
Old 10-07-2006, 19:59
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Ik was vorig jaar al klaar met automaxx.... Alleen al door het niet over alcohol(al dan niet icm andere rommel) kunnen van bepaalde mensen.

Ga misschien binnenkort wel weer eens een dagje ergens heen... MIVW meet gemist, nog wel spijt van.... Maar heb het ook wel wat gehad met de meetings.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote
Old 26-07-2006, 15:06
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

deze jongens vonden het wel leuk

http://depaters.tripod.com/id7.html
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote
Old 27-07-2006, 09:36
Berserker's Avatar
Berserker Berserker is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Luuk
Klein kritisch nootje: dat is in Assen, dit topic gaat over Biddinghuizen...

ohw sorry, ik kwam t toevallig tegen op internet en vond t wel een typisch verslag....
Richard is net een duitser... alles zum hause im keller
Reply With Quote
Old 27-07-2006, 12:52
Lennart Lennart is offline
Married to PC

Quote:
Originally Posted by Lieuwe
[QUOTE=henkwassenaar]En Schrok me dood toen ik net te horen kreeg dat Feije een ongeluk had gehad,terwijl gister nog met hem heb gesproken....
Ben gelukkig al blij dat er met hem zelf lichamelijk weinig aan de hand is,maar zal wel hele klap na de tijd met zich mee brengen..

Echt jammer dat deze jongen met zo'n mooie auto,eigenlijks toch de dupe is geworden van alle ellende..[STERKTE EN VEEL BETERSCHAP]

Blablablabla.

Heb net met hem gesproken en hij is niet in slaap gevallen en ook niet over de kop gevlogen (wel flink wat bomen gepakt ja). Hij reed achter een andere auto en daar viel iets onderweg. Daarvan schrok hij en week uit naar rechts kwam in de berm etc etc. Maar het is wel zonde van de auto ja. Hij wacht nu nog af hoe het komt met de verzekering etc.

Holy shit!!! Dat had ik nog niet gehoord! Ik vond het laatst al zo vreemd dat z'n auto niet voor hun huis stond
Old 27-07-2006, 17:59
Tento's Avatar
Tento Tento is offline
VW Enthousiast

ach ja, afgezien van wat krassen hebben we ons weer best vermaakt, wel met de kleinste samensteling van de afgelopen jaren maar niet minder gezellig!!!!!!

http://www.vw-speed.nl/verslag/summermax.htm

Posting Rules