![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb wel weer een puntje met poulen
![]() Had Portugal laten winnen...alleen wel met 2-1 maja een punt is een punt ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() t enige probleem nu is:
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Super die van Fokke en Sukke
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee hoor! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke nederland is uitgeschakeld...maar om nu een minister de schuld ervan te geven omdat kalou te lui was om een integratietoets te doen gaat wel heel erg ver ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Cruijf is toch ff de kluts kwijt als ik dat zo lees.
|
||||
|
||||
![]() Dit is idd niet echt "logisch"....
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha, die Cruijff, "het landsbelang dienen" (voetbal is oorlog???) vanwege een voetballer versneld de NL-nationaliteit te geven met als doel om die zo snel mogelijk bij oranje in te zetten, die is goed ![]() Ja, zo zijn die voetalmanagers en voetbalprofessoren(niet alleen nederlandse trouwens), steeds anderen de schuld geven als het mis gaat..... Last edited by Rene´ : 27-06-2006 at 16:19. |
|
||||
|
||||
![]() Portugal mag weer naar huis!
![]() Slaperig spelletje,2de helft. Met 1-0 achterstand voetbalt nederland beter. Maar goed ik kan weer rustig slapen en de portugese uitlachen. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
naar huis...pff ze mogen nog een wedstrijd..tegen de duitsers, dat word kiezen wie zie je liever verliezen, de duitsers? of de portugezen die in een slachtpartij nederland hebben uitgeschakeld...... |
|
||||
|
||||
![]() O ja k*t,de play off.
Ach dat kan me niet zo veel schelen,ze gingen voor goud en die hebben ze niet gekregen. ![]() Dus van mij mogen de portugese winnen. ![]() En daar mee 3de worden.
|
||||
|
||||
![]() Dat wordt de wedstrijd van de schwalbes... vooral die Ronaldo, hij heeft op een goeie toneelschool gezeten.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kerel kan ook zo goed janken!!!! Hij schijnt het goed te doen in de "gay-scene" (niet verwonderlijk ook ![]()
|
||||
|
||||
![]() deutschland geht raus hehehe *****
Het kan nooit laag genoeg zijn ![]() Last edited by Luuk : 16-07-2006 at 19:30. Reason: we houden het wel netjes |
|
||||
|
||||
![]() Ai ai portugal!!
Patit maakt eigen doelpunt! Dat is om je dood te schamen! ![]() Vergonha para portugal!(voor de portugese onder ons)
![]() Last edited by millie : 08-07-2006 at 22:28. |
|
||||
|
||||
![]() Portugal
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gelukkig heeft duitsland gewonnen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zeg, gaat het een beetje? De 2e wereldoorlog is inmiddels al 61 jaar geleden ten einde gegaan, en zonder "*****" zou er waarschijnlijk nooit volkswagen hebben bestaan....... Last edited by Luuk : 16-07-2006 at 19:32. Reason: we houden het wel netjes |
|
||||
|
||||
![]() Dan was het meschien de nederlanders geweest die vw heeft uitgevonden.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En de Autobahn! Last edited by Luuk : 16-07-2006 at 19:32. Reason: we houden het wel netjes |