![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() En hopelijk dan met de kever! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet echt fantastische foto's: ![]() ![]() hij rook ook heel typisch.... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik was ook ![]() ![]() Maar ja het was lekker weer, veel mensen gesproken en gelachen..... Greetings mycha
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Whahahahahahaha..... 1 meeting, dan ruikt hij HEEEEEL anders ![]() ![]() ![]() Thanksss voor de pic's dude
|
||||
|
||||
![]() Bij deze zijn ook mijn foto's online!!! Check meer dan 200 pics op www.AirMighty.com
We hebben echt een GEWELDIG weekend gehad, super mooie afsluiting van onze "VW Classics Trip"... mooi weer, dikke auto's, veel gezelligheid met vrienden en weer nieuwe vrienden gemaakt! Anders & Heidi helemaal top dat ze he-le-maal vanuit Denemarken met de bril ragtop kever 12 uur hebben gereden om samen met ons dit weekend door te brengen! Hierbij een klein voorproefje van mijn gemaakte foto's: Afgeladen op naar Budel ![]() ![]() Anders zijn split! ...de droomauto van mij en mijn vriendin ![]() ![]() Gezellig BBQen ![]() ![]() ...en (te) veel mooie auto's! ![]() ![]() ![]() ![]() Dik 200 foto's zijn te vinden op www.AirMighty.com ...enjoy!
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 19-06-2006 at 15:28. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
restaureren of zo laten en rijdend maken?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Voorlopig zo laten, Hoognodige voor de apk en cruisen. Uiteraard wel op zen buik en nice goodies en dikke velgen derop
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Alweer...........dat is wat ik je vertelde over 2 jaar geleden, hadden we precies het zelfde, "niet kever - custom klasse" Stonden we met de FB naast een T2b waarvan de eigenaar dacht dat ie henk wijngaard was.........dikke uitlaten en vrachtwagens spiegels erop. Was er echt geen typIII category ? Ze hadden wel veeeeeeeeel meer dan vorig jaar, ik zat ik cat. 15?!
|
||||
|
||||
![]() budel is da bomb!
custom en ik zijn zondag richting budel gecruised, (de bruders gingen naar MIVW....sukkels ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() we kwamen aan en het was liefde op het eerste gezicht, wat een onwijs kicke event!!! veel leuke reacties, goed georganiseerd en zeer gezellige sfeer... ![]() ook het sprinten was zwaar genieten, volgend jaar zeker een heel weekend!!! ![]() greetz jens
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() hierbij nog een paar pics, was een vet weekend!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
iid je zei het al, ik had gehoopt dat het anders zou gaan. Maar gefeli met je prijs man, echt strak man. Kwam denk door je nieuwe swamp cooler ![]()
|
||||
|
||||
![]() hee Luuk,
had je die foto van mij van het sprinten al gepost? michael
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zag je een beetje laat staan gozer, sorry.... ![]() Niet dat ik een extra bobine bij me had... Heeft niet te lang geduurd hoop ik. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik moest wel, de JD was op ![]() Quote:
Precies ! Ik lag al om 2 uur in mijn tentje (JD was alwéér op) en was er half acht al weer uit om de keef te poetsen voor het concour ![]() Was wel gezellig luukje !! Heb je vaak voorbij zien komen, heb alleen je kever nergens gezien ![]()
www.volksaddiction.nl '52 split (my girl's slammed daily) '55 oval (almost done) '72 VW 181 (resto) '91 golf I cabrio '00 new beetle highline Last edited by volksaddiction : 19-06-2006 at 18:42. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zal volgend jaar de vari weer meenemen Jack, doen we samen een oud model variant verkiezing ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Absoluut een topweekend, errug gelachen, nieuwe mensen leren kennen, mooie spullen gescoord, perfect weer.....
![]() Zelfs Andrea had het naar de zin ...... de meeste tijd..... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehe, thnx ! Ben er ook erg content mee, ding staat hier te glimmen in de huiskamer ![]() Zal wel eens een balletje opgooien bij de organisatie van het concour, of er volgend jaar een typIII categorie gemaakt kan worden......komen er elk jaar meer bij naar mijn idee !!
|
||||
|
||||
![]() bedankt Luuk ziet er goed uit.ik heb 's avonds de rest van mijn banden ook maar opgestookt kunnen er van de week weer nieuwe onder
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En wat dacht je van de prijsuitreiking bij de start van de sprintbaan? Kan iedereen goed de auto's en de winnaars zien, was nu een b'tje rommelig. Ook zo zonder microfoon.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()