![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooie bak
ben benieuwd naar de foto's van de achterkant |
|
||||
|
||||
![]() nog bedankt voor de toffe reacties!.. Heb ondertussen over een paar commentaar nagedacht.. en geef jullie gelijk.. komende weken zal ik er 195/45r15 op de achterkant leggen... dan kannie inderdaad nog wat lager.. en dan komen de foto's pas van de achterkant
![]() ow en matheo.. dan ben de gij de eerste die het weet als ik m'n classic-lines wegdoe... dick; ik vind de classic-lines ook super mooi.. maar het is gewoon te laag.. het staat wel super.. maar ik zet 'm dan toch veelste laag met m'n schroefset dat weet ik nou al.. en het blijft m'n dagelijks vervoer nog tot nu toe ![]() Last edited by paultje : 06-03-2006 at 09:51. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
te laag ![]() hehe....laat je hem toch "ietsje" hoger, en bij een meeting leg je de scirocco op zijn buik....deed ik ook ![]() |
|
|||
|
|||
![]() tss, dick, of je rijdt laaaaag of niet. niet alleen voor meetings
![]() maar paul, dit ziet er gewoon super uit, maar dat wist je al dat ik dat van jouw bolide vind. loopt ie nogsteeds alleen rechts? achter aan? |
|
||||
|
||||
![]() dikke bak, met nog dikkere wielen!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
185/45? waar haal je die? www.bedenkjeeigenbandenmaten.nl? Mooie rocco, mooie wielen... alleen andere banden idd... iets minder bol... en wielen horen niet buiten de kas vindt mij.... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
blij dat ik dan alleen maar naar meetings rijd met de mijne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() marijn.. nee loopt niet meer aan.. maar rijd nu dan ook zonder veerweg
![]() dick.. door de 14inch met platte banden lopen mijn draagarmen en dorpels gewoon gevaar.. had al enorm veel drempelproblemen met 60mm verlaging laat staan met 80 of 90mm... dan liep mijn bodem gewoon op de grond.. dat is m'n rocco niet waard.. maar ik denk er nog steeds over na want zag dat de gtx uit 89 ook standaard geleverd kon worden met classic-lines ![]() tommy.. ik had inderdaad al een paar maanden geleden naar je moeten luisteren in dat topic ("welke banden op 8,5J..?") van mij in banden/wielen.. dit geintje heeft me vier banden voor niets gekost ![]() |
|
||||
|
||||
![]() anders ruil je de 14 inchers om met 15......
|
|
||||
|
||||
![]() dick dat is een goed idee.. nu nog iemand vinden met nette 15ers
|
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe foto's met de beloofde achterkant en de nieuwe achterbandjes.. bedankt voor de tips allemaal!!
![]() ![]() ![]() nieuw stuurtje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() lekker hoor Paul
![]() maar je naafkapjes? die had je toch ook? waar zijn die gebleven |
|
||||
|
||||
![]() lekker kontje die laatste man...en lekker eigenwijs met die trekdop erop
![]() |
|
||||
|
||||
![]() marijn.. ja ik weet het niet misschien zonder naafkapjes toch wel gaver?
dick.. tsja eigenlijk kan dat niet hee.. moet nog een andere bumper zoeken denk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zou de naafkapjes erop laten...maar dat ben ik
en die trekhaak....ik HAD er ook 1 onder mijn vorige, maar die kreeg ruzie met de slijper ![]() gewoon demonteren en je kunt er zo bij, je hoeft niet de bumperkap te verwijderen |
|
|||
|
|||
![]() idd, naafkapjes ook meespuiten, en die trekhaak lekker late zitten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nette rocco
![]() Ben wel een beetje jaloers, had die r19 velgen ook al een tijdje in mijn hoofd om ze te verbreden ![]() Waar heb je dat laten doen als ik vragen mag?
|
||||
|
||||
![]() tanx! ik heb ze verbreed gekocht.. verbreden kun je op heel veel plaatsen doen.. kost ongeveer 20 á 30 euro per velg. Zoek eigenlijk nog naar een reserve r19 velg.. maar die dingen zijn zeldzaam
|