![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je vertelde het vorige week al op retro mania. (was die kerel met dat brilletje die ook bij je kever zat). Maar goed dat de lokatie wat groter is. Toch geen wijzigingen meer gekomen in de groote van het terrein?
|
||||
|
||||
![]() Lekker groot terrein
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik zal ook die kant op komen, heb de datum al geprikt! nu de auto nog in de juiste trim, maar heb nog een aantal weken!
|
|||
|
|||
![]() Even in het zicht plaatsen voor de mensen die het nog niet gezien hadden.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() het is ook mijn eerste eigen vaderdag, maar ik zal er ook bij zijn!! Lijkt me een meeting om niet te missen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij deze ook nog even het prijzenklassement!!!!!!
top 3 golf 1 top 3 golf 2 top 3 golf 3 top 3 golf 4 top 3 golf 5 top 3 jetta 1 top 3 jetta 2 top 3 jetta 5 top 3 vento top 3 bora top 3 aircooled top 3 corrado top 3 scirocco top 3 audi top 3 polo top 3 cabrio top 3 passat top 3 company car top 3 seat 1 x longest journey 1 x visitor’s choice 1 x best of show Dat zijn 60 prijzen totaal!!! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jammer dat er bij de Golf en co wel onderscheid gemaakt wordt en bij de polo klasse niet.
86c(2/2F) 6N(2) 6KV en bijv 9N. Denk dat er inverhouding net zoveel polo´s als golfjes op de meet zullen zijn.
|
||||
|
||||
![]() nee wij vonden de stap van 24 naar 60 prijzen al groot genoeg...
al onze prijzen zijn custom-made... sorry
|
||||
|
||||
![]() dat zijn wel veel prijzen ja! Die ene van longest journey is wel leuk ja!
|
|
||||
|
||||
![]() O ,ik heb er nu wel erg veel zin in!
![]() Kan bijna niet wachten tot het zover is! |
|
||||
|
||||
![]() Begint bij mij nu ook echt te jeuken!!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Bij mij begint het ook al, het zal de eerste meeting zijn dat m'n golfje in zomer tenue verschijnt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Cor valt mijn bus onder company car??
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
yep! We bekijken op de dag zelf wel nog even de opkomst voor elk type auto. Ik had al gezien dat we nog geen Lupo klasse hadden, wellicht dat daar op de dag zelf nog verandering in komt.
|
||||
|
||||
![]() Als er een tekort aan prijzen is, dan heb ik nog wel iets leuks over!
![]() Voor een originaliteits-prijs ofzo,nee geintje, als iemand er belang bij heeft kan ie het bord op de meeting bij mij ophalen. Voor niets!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Bij deze houdt ik me aanbevolen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dan zou ik hem heel graag van je willen hebben !!!
Fuck net te laat !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() HAHA ,das jammer
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hahaha ! ja balen maar ja morgen ben ik het weer vergeten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Tsja, ook hier in het oosten geldt. Wie het eerst komt, wie er het eerst maalt, haha...
![]() Ik heb ook nog wel een origineel OETTINGER lichtbak ( zo'n reclame lichtbak) liggen, nieuw en goed werkend , zit alleen stof op vh liggen in de schuur. Maar die gaat helaas niet voor niks weg. Ik denk niet dat iemand anders zo'n ding in de schuur heeft hangen ![]() dus bij interesse, stuur maar een pb. Last edited by ronnie_v : 04-06-2006 at 14:13. |