![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zat gister wat te lezen over pierburg carburateurs, dat dit slechte carbs zijn. volgens mij heb ik ook zon carb erop zitten, kijkende naar de foto.
heb dezelfde problemen alleen niet zo erg. ga zaterdag even de carb reviseren en schoonmaken. laat ik je weten van die carburateur manace! levi's
|
||||
|
||||
![]() heb andere achterlichten nodig omdat deze kapot zijn. leek me wel mooi om deze te gebruiken voor apk en de nieuwere te spuiten met rood. wat vinden jullie?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker origineel laten vind ik
|
||||
|
||||
![]() Lekker rood maken vind ik !!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() Sieht sehr schön aus !!!!! Grtz.............. LRR
|
||||
|
||||
![]() mawh sorry, kan dat rood niet echt wat vinden...smoke rood of helder rood misschien, maar helemaal rood past niet bij dit kleurtje golf...
|
|
||||
|
||||
![]() Dat rood staat toch wel mooi, ik zeg rood!
|
|
|||
|
|||
![]() Mooi origineel is niet lelijk....
![]()
|
|||
|
|||
![]() ik zeg weer: alleen het witte van de achteruitrijlichten rood maken... knipper dus gewoon ornaje laten!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het het beste van beide ![]() |
|
||||
|
||||
![]() origineel is het mooiste.
|
|
||||
|
||||
![]() rood/zwart zeg ik
|
|
||||
|
||||
![]() ik vind origineel het mooist bij jou kleur
|
||||
|
||||
![]() nieuwe onderdelen gehaald. dit kwam ineens op me weg.
hele goede bbs velgen. wat dacht je ervan? ![]() ![]() ook andere achterlichten. toeval rood, maar wel origineel(niet gespoten). origineel stond ook goed, maar toch even kijken hoe dit staat. hebben wel een poetsbeurt nodig, net zoals de rest. ![]() voor verkoop een houten stuur golf 1 ![]() oja, de lichtmetalen exip velgen van de eerste foto's kunnnen in de verkoop.
|
||||
|
||||
![]() nieuwe velgen gemonteerd. bbs 15 inch 195/50/15 staat hem super.
nu alleen nog andere een tankdop. siertstrips in de achterraam, zijruiten en voorruit, andere bumpers en chromen sierstrips rondom en als het kan iets tiefer legen. hier de foto's ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat zijn toch de originele velgen van een golf 3 GT "Special", is et niet? Deze zouden ook nog mooi staan op de mijne
![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd golf 3 velgen, het verbaasde mij ook dat het steek 4x100 was, kwam van een gesloopte golf 1 cabrio. maar staan zekers goed, had er twijfels over, maar dik tevreden.
|
||||
|
||||
![]() Levis wat vraag je voor dat stuur icm met dat pookje? misschien een idee om te ruilen voor die carb van me...
|
||||
|
||||
![]() stuur komt in de kubel van me broer. dus niet meer voor de verkoop.
die carb. heb ik nog wel interesse in. wat vraag je ervoor.
|
||||
|
||||
![]() doe es gek...40 euro
|
||||
|
||||
![]() Levi's
mischien iets voor jou: *1500 JB motor in een perfecte conditie en compleet met Carburateur(automatische choke),Dynamo,uitlaatsysteem,luchtfiltersyseem,mot orkabelboom,radiateur+waterslangen+expansievat,enz ,enz. motor zit nog in mijn jetta 1 van 83 en heeft net 140000 km gelopen. motor gaat er op zeer korte termijn uit,want ben onlangs begonnen met mijn jetta 1 16v project. motor met ombouwdelen zoals hierboven vermeld mag weg voor 75 euro!!! groeten Hendrik |