![]() |
|
||||
|
||||
![]() goed bezig, spijtig voor die man dan dat hij zijn deur niet meer toekrijgt
![]() nog een gelujk dat het golfje daar dan niet rot was! heb het nog al gezien bij een jetta dat ze daar rot zijn maar altijd leuk dat iemand een oude wagen oplapt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het deel was jammergenoeg niet helemaal roest-vrij, maar dat is redelijk makelijk goed te maken
![]() Vandaag wat geprutst. Oude wielkast eruit gehaald, en de nieuwe alvast wat op maat gemaakt. ![]() ![]() Apart uitzicht als je het portier open maakt ![]() ![]() Nieuwe deel inclusief algen: ![]() Narigheid ![]() ![]() Hopelijk komende week 'savonds wat tijd om weer wat door te werken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Geweldige opknapbeurt
![]() Ik heb nu sinds 4 weken ook een Jetta I (uit 1983) ![]() ![]() De auto had op verschillende plaatsen wat roestplekken (oftewel: GATEN ![]() Ook heb ik wat aan de motor vernieuwd, schokbrekers vernieuwd en remmen voor en achter vernieuwd ![]() Ik heb al wel gemerkt dat er veel tijd in gaat zitten, dus iedereen die met zo'n project bezig is ![]() ![]() Ik ben helaas geen foto's gemaakt van hoe hij eerst was en wat er nu allemaal al aan veranderd is, maar er gaan iig wel foto's komen... Ik ben trouwens nog op zoek naar een linker koplamp. Heeft iemand die nog een ![]() Succes met je project en ga het zeker volgen, want er zijn wel een paar problemen die hetzelfde zijn als bij mij ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zie dat je ook uit brabant komt. Voor MK1 onderdelen moet je bij interauto zijn (www.interauto.nl) in ospel. Hij heeft nog een aantal Jetta's staan en misschien ook stukken zonder roest (zoals bij mij
![]() ![]() Zoals hierboven allemaal te lezen valt ben ik nog met het plaatwerk druk bezig. Het volgende plan heb ik ook al gemaakt; een 1.9TD AAZ motor uit een Golf 3 ![]() Het volgende moet er allemaal op/bij komen: - G2 GTI remmen rondom (schijven) - G3 1900 TD AAZ motor met bijbehorende 5-versnellingsbak en koppeling - Intercooler (welke; nog geen idee) - Diverse andere bijkomstige dingen. De 1.9TD wordt grotendeels gereviseerd. Ligt aan de staat/km's. Verder komt er onderlangs een stabilisator en misschien een veerpootbrug. Heb nog een veerpootbrug liggen van een G2, maar die moet dan aangepast worden. Auto wordt tegen die tijd ook verlaagd. Dit alles ga ik op m'n gemak bij elkaar zoeken en zal pas over een tijdje haalbaar zijn (zowel qua tijd als geld). Wanneer het allemaal compleet is gaat de auto pas uit elkaar, want wanneer er een APK op zit (dat is al een klus op zich ![]() ![]() Heb deze week nog wat vrije dagen, dus hoop dat ik wat tijd voor de Jetta vrij kan maken. Volgende week begin ik aan m'n nieuwe studie, dus dan hou ik ook niet echt tijd over ![]() To be continue
|
||||
|
||||
![]() Ospel had de sloop in Boxtel mij ook al geadviseerd om daar ff naartoe te gaan... die had namelijk veel vw spullen
![]() ![]() Groeten J. |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week het tankgat dat aan de buitenkant zit erin gelast. Tis een beetje gaan golven jammergenoeg; had meer pauze tussendoor moeten nemen. Maar al doende leert men
![]() Heb afgelopen weekend bij Pieter andere wielen gehaald; Sebring (Rallye G60 wielen) Waarschijnlijk komen deze standaard onder m'n Jetta als deze af is, maar het kunnen ook nog goed de BBSjes worden. Ff gedubmod ![]() ![]() Misschien dat het ook wel mooi is als ik ze mat-zwart spuit ![]()
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen week weer wat kunnen doen gelukkig
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Moet zoals je wel ziet nog afgewerkt worden. Hoef alleen nog maar rond de veersteun te lassen en bovenin bij de gordel. Ook heb ik na 6 maanden ofzo toch maar eens de mistlampen gemonteerd ![]() ![]() ![]() ![]() Gisteren heb ik ook maar een nieuwe pot tectyl en een pot menie gehaald. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Komt tijd , komt Geile Jetta
![]() ![]() Goed bezig ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Ganz geille jetta jahh!
![]() ![]() Vandaag lekker veel kunnen doen ![]() ![]() ![]() ![]() zoals je ziet is het las(t)werk aan de rechterkant zo goed als klaar ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag beide auto's ff snel gewassen. En toen ze toch bij elkaar stonden maar ff wat foto's geschoten
![]() Jetta inclusief zooi op dak ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi werk met die wielkast..de mijne moet ook nog steeds
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi he, alles!
die Go0s kan het toch wel. en dan die mistlampen op een volksfiets!! /edit; Goed, ik zie dat mijn account op de pc van m'n pa staat ingelogd..
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 28-09-2006 at 16:30. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Vandaag 12 uur aan de auto gewerkt. Laswerk is klaar! ![]() Probleem met de recht handrem is uit z'n eigen opgelost ![]() Had vrijdag niks te doen, en heb toen de stuuras hoezen vervangen. Morgen of overmorgenavond nog even met menie, stofzuiger en poetslap aan de gang, acherbank erin en op naar de APK. ![]() ![]() Nu ben ik moe en ranzig.
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 29-10-2006 at 22:54. |
|
||||
|
||||
![]() Halee, en er zit APK op
![]() Alleen nu zijn er andere problemen; Homokineet rechtsvoor waarschijnlijk gaar. Koelvloeistof blijft zwart worden. Rijd verder erg fijn en de garage is in ieder geval weer vrij ![]()
|
||||
|
||||
![]() je ben lekker bezig zeg Gooser...
las werk is wel goed geworden zo te zien leuk stukje puzzelwerk om het er mooi in te krijgen... de binnenkant ra moet je nog fijner afwerken neem ik aan of laat je het zo zitten (denk ik niet toch) enige wat ik jammer vind is het nieuwe kenteken erop :s kon dan niet met een oud kenteken opgelost worden?
|
||||
|
||||
![]() Rechtsachter wordt nog wel wat fijner afgewerkt, maar dat zal pas in het voorjaar zijn als ik de auto ga rollen.
Er kon jammergenoeg geen oud kenteken op omdat ie uit 81 komt. Auto's vanaf 78 krijgen allemaal gele platen met dus een nieuw nummer.
|
||||
|
||||
![]() Motor was slecht. Ligt nu uit elkaar. De kop is geperst en gevlakt en zou weer goed moeten zijn.
Verder wordt er het volgende aangepast/vernieuwd; - 5-bak eronder; 4S - Kortere veren; -40mm - Sebring/G60 velgen; 175/55/15 conti-banden - Schakelmechanise wordt gereviseerd - Alle pakkingen + kopbouten - 12 Nieuwe boutjes voor de aandrijfassen (27 euro ![]() - Nieuwe koppeling - Nieuwe motorsteun + lager voor de bak - Spanrol + Distributieriem (again... hij heeft iets aangelopen en had dus al slijtage opgelopen ![]() Nu nog ff op de goede manier en volgorde monteren ![]()
|
||||
|
||||
![]() hoe rigoreuzer hoe beter
![]() goed bezig!!! |
|
||||
|
||||
![]() vraag ik me ff 1 dingetje af he, is je carrosserie nu niet krom gaan trekken toen je dat deel van die wielkast der uit geslepen hebt en dat je nu het nieuwe deel misschien scheef /krom derin gelast hebt?
|
||||
|
||||
![]() Nee, d'r is niks krom getrokken ofzo. Toen ik de oude wielkuip eruit heb geslepen ben ik ook niet gaan slepen met de auto. Die is blijven staan op bokken totdat de nieuwe kuip erin zat
![]() Afgelopen week de motor klaar gemaakt en hij draait weer ![]() Hier wat feauteaux: Cilinders waren nog super netjes ![]() ![]() En voor ik het wist was ik al zover; ![]() ![]() ![]() ![]() En hop, erin; ![]() ![]() ![]() ![]() Hij loopt ook alweer, ff aantrekken en 100mtr verder kon de sleepkabel er alweer af ![]() De schakelstangen moet ik ook nog aanpassen; 1 zit op R, 2 eronder, 3 zit op 1, 5 zit op 3. De R werkt nog niet ![]() Waar ik nu mee bezig ben is het verlagen van de auto, alleen dit tot op heden nog niet zo'n succes. De velgen die eronder komen zijn er al. Ze behoeven alleen nog een poetsbeurtje ![]()