![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee dit is enige foto die ik nog heb...
nee 7j is niet krom. bij 8j is 't trouwens wel gekloot om die band eromheen te krijgen... maar dan heb je ook wel wat! |
|
|||
|
|||
![]() Wat voor een maat zou er dan mooi om heen passen zodat de wangen mooi krom staan? Misschien een plattere band.
Soms hebben ze het er ook over om er 195-40 band om heen te leggen. Zou dat wat zijn?
|
||||
|
||||
![]() oke duidelijk ik leg er 175-50 om. KLAAR.
ff verder on-topic: iemand nog een naafdop liggen toevallig? |
|
|||
|
|||
![]() 175/50 is in Dld niet meer toegestaan (niet meer vrijgegeven door fabrikanten, misschien met uitzondering)
Het maakt ook erg uit welk merk je neemt. Yokohama A008 viel erg breed uit, Pirelli P5000 Drago een stuk minder. Ik heb zelf 195/45 Dunlop SP9000 gereden, op 6 &7 J. (voor 6J eigenlijk te breed, om de 7J prima).
|
|||
|
|||
![]() Hey Dennis, heb je daar toevallig een fototje van 7J met 195-45 banden?
|
||||
|
||||
![]() hee, leuke velgjes he?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En bestaat die maat in 13 inch?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Geen idee, Heb het over een 15 inch velg die 7j is. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit zijn 7x13" ats classics met 195/45-13 conti's ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() okidokie, nu maar weer on topic dan?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
FF een correctie : de smalste en laagste 175/50/13 was de Yokohama A008 Je doelt op de Pirelli p7f : erg hoog en veels te vierkant en die waren al snel daardoor door de TUV afgekeurd @ Freak : je hebt mail over het naafdopje |
|
||||
|
||||
![]() @ baldrimmer: pm terug, super man!
ik heb dunlop sp liggen in 175-50, dat moet goed gaan toch? |
|
||||
|
||||
![]() iemand die dit leest toevallig een ritje limburg - friesland in de planning? PB mij dan even! bvd
|
|
||||
|
||||
![]() 9j daar hoort 205 op en 8j gewoon 175 50 staat perfekt.. 205 is te breed na mijn mening voor die 13ers smoor..
hopelijk werkt de foto!! mijn oude genesis met 7j voor en 8j achter alle 4 met 175 50 13 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() hee richard-polo, bedankt voor het posten van je foto. voor mij is de keuze al gemaakt. we trekken lekker 175-50 om de 8j's! bedankt voor het posten van de foto, misschien dat iemand anders er ook nog wat aan heeft!
|
|
||||
|
||||
![]() heb voor het eerst een stukje van 10cm kunnen polijsten, zitten nog wel wat krasjes in, maar dat neem ik eerst voor lief, ben blij dat ik alle steenslag er grotendeels uit heb!(allemachies, wat zijn dit harde velgen!) het hart van de velg krijgt nog een gouden kleur. zulke foto's geven weer hoop voor zo'n tijdrovend werkje, want ik wil ze eigenlijk klaar voor de volksforum meeting 26 maart.
voor: ![]() en na: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er al goed uit leuke wieltjes
|
||||
|
||||
![]() Past het doppie ? Ik hoor er erg weinig over
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo die afbijt heeft zijn werk gedaan ziet er al een stuk beter uit!
|
|
||||
|
||||
![]() @gert sorry mijn welgemeende excuses! heb het doppie zondag bij michel gehaald en het is GELUKKIG diegene die ik moest hebben. heeft allemaal wat lang geduurd, vandaar dat ik vergat je ff een berichie te doen. hopelijk kun je 26 maart je doppie weer bewonderen
![]() @pedaalemmer: dat is de pest, het afbijt deed zn werk bijna niet. er zit een zwarte gecoate laag op die alleen met grof schuurmateriaal te verwijderen was. gelukkig heb ik nu eentje bijna spuit en polijstklaar. nu de andere 3 nog... eelt kweken zeg. keep you updated! |