![]() |
|
||||
|
||||
![]() wij willen e30 zien... wij willen e30 zien....wij willen e30 zien... wij willen e30 zien....wij willen e30 zien... wij willen e30 zien....wij willen e30 zien... wij willen e30 zien...wij willen e30 zien... wij willen e30 zien.....wij willen e30 zien... wij willen e30 zien....wij willen e30 zien... wij willen e30 zien....wij willen e30 zien... wij willen e30 zien....wij willen e30 zien... wij willen e30 zien....wij willen e30 zien... wij willen e30 zien...wij willen e30 zien... wij willen e30 zien.....wij willen e30 zien... wij willen e30 zien....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
www.bmwe30forum.com ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Niks mis met een e30 toch, gewoon ff fotootje posten
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ps. mogen dubbele carbs wel in belgië Ja dat mag hoor zo ver ik weet, maar mits de hoge brandstofprijs blijft het wel een injectie Als je CBR carbs neemt merk je het verschil in verbruik bijna niet eens want die 1300'jes lusten standaard ook wel een flinke slok en een borrel. verbruik ligt bij ons op 1:9/10 en een vermogenswinst van 20-25 pk. Maar goed, ieders persoonlijke keuze natuurlijk. Was misschien een ideetje omdat in België moeilijk wordt gedaan over motor-swap. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Oke dan, Ik heb een E30 318is, kwa motor zo goed als geheel vernieuwt (had schade) alsook een full option. Maar aan het uiterlijk moet nog wel gewerkt worden. Zie deze link voor het volledige verhaal: http://users.skynet.be/fa278740/bmw318is/bmw318is.htm En dan heb'k deze maand ook nog een E30 318i cabrio aangeschaft, heeft nog maar 103.000Km en nooit in winter buiten geweest dus in perfecte staat. Zie deze link voor volledig verhaal: http://users.skynet.be/fa278740/bmw%20cabrio/cabrio.htm Ma als de BBS RS'en eronder komen zal het wel vet worden. Waarom E30,wel ik werk in een bmw garage enja buiten volkswagen is de E30 ook 1 van men lievelingetjes. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ah ik dacht dat dat altijd wel meer scheelde met carbs, nu mijn is wel een vrij zuinige, zit tussen de 7 en 8 liter dus. Ma wie weet eh mischien iets voor volgende winter eh ![]() Ah voor het volledige verhaal van de golf kun je ook nog op deze link zien: http://users.skynet.be/fa278740/gol..._aangekocht.htm |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag nog eens goed kunnen doordoen met dit als resultaat:
Motorblok onderdelen gedemonteerd en ontvet: Motorblok gespoten: En de hoofdremcilinder ervoor: En erna: Nu nog inlaatspruitstuk, kleppendeksel, carterpan en nog wa kleine prullekes. |
|
|||
|
|||
![]() mmmmmmm, dat ziet er goed uit
heb gelijk zin gekregen om me toekomstige blokje onderhande te nemen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() want zeg nu zelf...... dat ziet er niet uit
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hehe je gaat er dan in ieder geval nog veel plezier aan beleven
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vandaag men bestelde stukken eens gaan halen (opt dat moment dacht ik toch khad beter bij vw gaan werken voor de korting
![]() Nieuw kleppendeksel, remoliereservoir (is wel het verkeerde vrees'k) en wat pakkingen. |
|
|||
|
|||
![]() Zo dit weekend nog eens een beetje voort kunnen doen:
Ik heb de kit van de voorvleugels gehaald (leuke job) en in een voorlopige grondlaag gespoten: En het inlaatspruitstuk van het kuisbedrijf terug gaan halen en het uitlaatspruitstuk gespoten: |
|
||||
|
||||
![]() Blok ziet er netjes uit. Welke lak heb jij gebruikt?
|
|||
|
|||
![]() Motip spuitbussen, hittebestendige verf.
|
|
||||
|
||||
![]() Zijn die er ook in matzwart dan??
|
|||
|
|||
![]() Hoe bedoel je? Dit is matzwart dus ja.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik vraag het omdat ik ze zelf nog niet heb gevonden. Ik moet dus nog ff wat beter zoeken
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik zal hier men update nog is opzetten want het is al lang geleden dat ik hier nog wat gepost heb:
Alle onderdelen zijn ondertussen al even gespoten: Hoofdremcilinder Versnellingsbak En sinds vandaag zit de motor er geheel in, alles aangesloten, frontplaat er op. Nu nog wat details zoals nog wa kabels wegwerken enzo. Normaal verviel het koelwater reservoir ook maar ik de andere radiator paste niet naar men zin. Dus we zien nog wel wat we daar mee doen. |
|
||||
|
||||
![]() soow dat ziet er heel leuk uit, versnellingbak is ook hééél mooi gespoten
![]() alleen zou ik die "motorkap" (van een V6?) niet erop doen, staat alleen als je ook echt de motor erin hebt liggen ![]() ga zo door
|
||||
|
||||
![]() Hey show hier ook ff t eind resultaat Bjorn
|