![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jeroen stelt de auto rijdend af. De enige manier! Op een rollenbank heb je een ander motor gedrag dan op de straat. Let dus even op wat ik neerzet, warmteontwikkeling op een rollenbank is kompleet anders dan op straat. En voor grove afstelling zou je op een bank terecht kunnen, maar op straat zul je toch moeten bij programeren. (Zelfs F1 doet het! op die manier) En als je een auto op een bank moet opspannen, inrijden, en dan gaat afstellen ben je al een 15min verder. Dan begint het pas, kost ook €€€€€. Heb nu met een 10-15 tal auto's ervaring met Jeroen, en het is tot nu toe altijd goed.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ZOOOOOOO terug van vakantie okee dan. Word JD dus. Hoezo heb jij 15 auto;s bij jeroen gehad dan? O en op een g60 dat verhaal van tegendruk met de uitlaat is dat ook zo? Zit nu een vrij open uitlaat onder de type 2. Op mijn vorige had ik alles van sebring eronder spagetti, geen kat, tussendemper sebring en einddemper. Nu is het spagettie en einddemper die ook hol is. Wat is beter . Ik denk zelf de dempers eronder. Ook qua geluid. Wil niet veel herrie meer . Hij moet geil grommen en bijten als een tijger |